تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۰۸۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکانت قانونی چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟
 در سال های اخیر با بالا رفتن نرخ دلار و به طور کلی نوسانات بازار ارزی، خریدن سی دی های بازی های ویدیویی تقریبا غیر ممکن شده یا بسیار سخت است و بیشتر گیمرها به سختی امکان خرید دیسک های بازی و نگه داری از آن ها را دارند. از این روی روش های مختلفی برای جایگزین کردن دیسک های گران قیمت پیش روی گیمرها قرار گرفته است که اتفاقا بسیار جذاب تر نیز هستند. یکی از این روش های جایگزین خرید سی دی بازی های ویدیویی، خرید اکانت قانونی می باشد که در عین کاربری بسیار راحت تر و ساده تر، امن تر بوده و ریسک های خرید سی دی را به همراه ندارد.

اکانت قانونی چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟

در گامالوپ می توانید اکانت قانونی PS5 و نیز اکانت قانونی بازی های PS4 را دریافت کرده و از بازی کردن با گیم های مورد علاقه خود لذت کامل ببرید. همین طور امکان فروش این اکانت های قانونی و جا به جا کردن آن ها با اکانت های جدید وجود خواهد داشت.

اکانت قانونی چیست

ببینیم اکانت قانونی چیست و به چه دلیل تا این اندازه در دنیای گیم از جذابیت برخوردار است؟ برای بازی کردن هر یک از بازی های ویدیویی نیاز به یک اکانت و حساب کاربری دارید که به نوعی هویت شما را در بازی نشان خواهد داد. در واقع حتی با خرید سی دی بازی نیز همین هویت را نیازی دارید و بدون داشتن اکانت نمی توانید به محیط بازی وارد شوید.

اکانت ها اطلاعات مختلفی را در خود جای می دهند، مانند: نام شما، رکوردهای شما، لیست بازی هایی که پیش از این تجربه کرده اید، کیف پول و به این شکل شما به یک هویت دیجیتال دسترسی دارید که اجازه می دهد در بازی خود هر تجربه ای که ممکن است را پشت سر گذاشته و هیچ گونه محدودیتی برایتان ایجاد نخواهد شد.

در واقع برای خرید هر بازی ویدیویی شما تنها دو گزینه مقابل خود دارید:

1. نسخه فیزیکی: که همان سی دی بازی ها می باشد.

2. نسخه دیجیتالی: نسخه دیجیتالی با پرداخت همان مبلغ از بازی می توانید بازی را بدون خرید دیسک بر روی دستگاه خود دانلود و نصب نمایید که به آن لایسنس بازی اطلاق می گردد.

تفاوت های میان نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی

محتویات نسخه های دیجیتالی هیچ تفاوتی با نسخه فیزیکی ندارند و یکی از برتری های مهم نسخه های دیجیتالی این است که تاریخ عمر آن ها به پایان نخواهد رسید و نگرانی از بابت خراب شدن سی دی، شکستن آن و ... نداریم. در حالی که در خصوص سی دی ها همیشه این نگرانی خراب شدن دیسک، شکستن یا گم شدن آن و به هدر رفتن پولی که پرداخت کرده اید وجود دارد.

به علاوه شما نمی توانید دیسک خریداری شده را مجدد به فروش رسانده یا از آن بهره برداری دیگری نمایید؛ در حالی که امکان فروش اکانت قانونی خریداری شده وجود دارد و می توانید پس از مدتی استفاده آن را به فروش رسانده و اکانت قانونی بازی دیگری که برایتان تازگی دارد را خریداری کنید.

در گامالوپ می توانید به راحتی در خصوص هر بازی که مورد علاقه شما باشد، اکانت قانونی مربوط به آن را جستجو و خریداری کرده و از بازی نهایت لذت را ببرید. گامالوپ جدیدترین و به روز ترین بازی های حال حاضر دنیای گیم را در وب سایت خود به عرضه گذاشته و همین طور امکان دنبال کردن اخبار دنیای گیم نیز در این وب سایت فراهم شده است.

در صورتی که مایل به خرید گیفت کارت PS4 یا گیفت کارت PS5 و ... باشید، این امکان را نیز در گامالوپ خواهید داشت.

:
:
:
آخرین اخبار