تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۰۸۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک مجتمع آموزشی در دزفول توسط بازرسان مرکز بهداشت پلمب شد
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: یک مجتمع آموزشی در دزفول به دلیل نقض شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه همه‌گیری کروناویروس پلمب شد.
  رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اماکن عمومی و مراکز ارائه دهنده خدمات از نقاط پرخطر جهت انتشار ویروس کرونا هستند و چنانچه قوانین بهداشتی در این اماکن به درستی اعمال نگردد، منجر به شعله ور شدن بحران کووید 19 خواهد شد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مرکز بهداشت دزفول در زمینه پیشگیری و کنترل این بحران، نظارت بر اجرای ضوابط بهداشتی هست، لذا در همین راستا بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازدیدهای خود یک مجتمع آموزشی که به قوانین بهداشتی ویژه این همه‌گیری پایبند نبوده اند را پلمب کردند.  

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: متأسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و هم از طرف اماکن عمومی کاهش یافته که این منجر به بدتر شدن وخامت بحران کرونا ویروس خواهد شد، نکته جالب توجه که باید به آن اشاره کرد، این است که با توجه به اینکه تقریبا میزان آگاهی مردم از راههای انتقال و پیشگیری بیماری مناسب است اما متاسفانه دیدگاه جامعه و اقدامات احتیاطی که برای کنترل بیماری لازم است، به میزان مطلوب تغییر نیافته است.

وی ادامه داد: مردم به مواردی مانند زدن ماسک از خانه تا خانه و فاصله‌گذاری اجتماعی که به صورت مداوم از رسانه های مختلف آموزش داده می شود، جامه عمل بپوشانند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار