تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۸۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبات در باشگاه فولاد خوزستان به موفقیت این تیم در آسیا کمک می کند
  یک کارشناس فوتبال در خوزستان گفت: ثبات در کادر فنی و بازیکنان قطعا به موفقیت تیم در لیگ و آسیا کمک می کند و باشگاه فولاد این موضوع را به خوبی در دستور کار خود قرار داده است.

داریوش یزدی  اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، امسال در مسابقات آسیایی با چالش های فراوانی مواجه شدیم لذا نمی توان پیش بینی کرد که تیم فولاد با این شرایط چه نتایجی را در آسیا کسب خواهد کرد پس ابتدا باید دید مسابقات به چه نحوی برگزار می شود.

وی افزود: تیم فولاد با توجه به مجموعه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید عملکرد خوبی در باشگاه های آسیا داشته باشد از طرفی مدیریت و مجموعه کادر فنی این باشگاه مدعی هستند که از اصول مدیریتی پیروی می کنند و این نقطه قوتی برای فولادی ها به شمار می رود.

تیم فولاد پتانسیل آن را دارد که در رقابت های آسیایی موفق ظاهر شود

این کارشناس فوتبال در استان گفت: فولاد سال قبل خیلی خوب تمریناتش را شروع کرد و امسال هم تمریناتش را در زمان خوبی آغاز کرد، این موضوع نشان می دهد که تیم فولاد پتانسیل آن را دارد که در رقابت های آسیایی موفق ظاهر شود و اگر غیر از این باشد برای ما سوال برانگیز است.

وی ادامه داد: مجموعه سال گذشته فولاد برای حضور بهتر در جام باشگاه های آسیا قطعا باید به لحاظ بازیکن تقویت شود. ضمن اینکه فولاد تجربه بازی های آسیایی را دارد همچنین آقایان آذری و نکونام بارها در بازی‌های آسیایی حضور داشته اند که این امر می تواند به تیم فولاد کمک کند.

یزدی با اشاره به اینکه در فوتبال ما همیشه حواشی بر متن اثرگذار بوده است اما اینکه چطور می توان با آن مقابله کرد به بحث مدیریتی باشگاه ها مربوط می شود گفت: کادر مدیریتی نفت آبادان چندین سال در این مجموعه کار می کنند و با حواشی موجود در این شهرستان آشنا هستند که این موضوع می تواند به موفقیت تیم کمک کند.

نفرات کادر فنی تیم نفت آبادان برای بار اول در کنار هم قرار می‌گیرند

وی بیان کرد: تنها خوشحالی ما برای مجموعه نفت آبادان، حضور خوزستانی ها در کادر مدیریتی و فنی این تیم است که اگر کار مدیریتی به خوبی انجام شود حلقه های بعدی یعنی کادر فنی و بازیکنان می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی سابق تیم استقلال اهواز گفت: نفرات کادر فنی تیم نفت آبادان برای بار اول در کنار هم قرار می‌گیرند که انتخاب آنها قدری سوال برانگیز است و این موضوع می تواند تا حدودی برای نفت آبادان مشکل ساز شود.

وی در ادامه به نفت مسجدسلیمان و حضور این تیم در فصل جدی رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: سال قبل مهدی تارتار علاوه بر مدیریت کردن در تیم نفت مسجدسلیمان، به نوعی در این تیم حکومت کرد و حرف اول و آخر را در می زد که همین امر موجب شد تا نتایج خوبی کسب کند اما اینکه بگوییم مسائل مالی باشگاه در شرایط بدی بود قدری بی انصافی است اگر دقت کرده باشید تمرینات این تیم پیش از شروع فصل در تهران سپری شد که قطعا هزینه آن تامین شده بود.

یزدی افزود: تارتار بر خلاف بازیکنان که ۷۰ درصد دستمزدشان را دریافت کردند تمام پولش را از باشگاه گرفت لذا نباید گفت تیم نفت مسجدسلیمان با مشکلات مالی فراوانی رو به رو بود. وقتی بالای ۵۰ درصد دستمزدها در این تیم پرداخت شده پس نشان می دهد که خیلی مشکل مالی نداشتند البته ما نمی گوییم که هیچ مشکلی به لحاظ مالی نداشتند اما درایران خیلی از تیم ها ۵۰ درصد دستمزدها را هم پرداخت نمی کنند.

مدیریت باشگاه می تواند در موفقیت نفت مسجدسلیمان اثرگذار باشد

وی با بیان اینکه تغییرات به وجود آمده در کادر فنی نفت مسجدسلیمان به مدیریت باشگاه مربوط می شود گفت: نفراتی که در باشگاه هستند اختیارات آنچنانی نداشته و منابع مالی در دست ندارند اما در هر صورت یک مربی را جایگزین تارتار کرده و تمریناتشان را آغاز کردند. اینکه مجموعه کادر فنی جدید چقدر می تواند موفق باشد به مدیریت باشگاه و کنترل حواشی بر می گردد که اگر خوب شکل بگیرد می توان شاهد عملکرد خوب این تیم بود.

این کارشناس فوتبال افزود: به غیر از سیدمجتبی حسینی فرد دیگری را در کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان نمی شناسم و هنوز مشخص نیست دستیاران این مربی چه کسانی هستند لذا این موضوع نشان می دهد که آنها برای تکمیل کادر فنی هنوز اقدامی نکرده اند اما در کل امیدواریم که این مجموعه بتواند نتایج خوبی در لیگ کسب کرده و دل مردم خوزستان به ویزه مسجدسلیمان را شاد کند.

به گزارش ایرنا تیم های فولاد، نفت آبادان و مسجدسلیمان فصل گذشته با کسب ۵۱، ۴۱ و ۳۸ امتیاز در مکان های سوم، هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار