تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۸۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی در اهواز با تلاش آتش نشانان
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.
  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه دیروز گزارش آتش گرفتن خودروی پژو ۴۰۵ حین گازگیری غیرمجاز LPG در منطقه ملی راه خیابان فرشید ۲ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و استفاده از دستگاه‌های خاموش کننده حریق خودرو را مهار کردند و راننده خودرو که دراین حادثه دچار مصدومیت شده بود به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ در خیابان کیکاوس بین رستگاری و محمدیان ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه با تلاش آتش نشانان، بیان داشت: آتش سوزی گسترده پسماند صفیره ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان از ۲ ایستگاه ۶۶ و ۶۳ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به محل حادثه در برومی کارخانه بازیافت سازمان پسماند اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیرو‌های عملیات با توجه به گستردگی حریق شعله‌های حریق پسماند صفیره را پس از تلاش ۲ ساعته مهار کردند، همچنشن آتش سوزی خودروی پراید در پارکینگ جاده ساحلی ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از سرایت حریق به سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ جلوگیری شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار