تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۰۸۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات دهی اورژانس به ۵ هزار و ۷۱۵ نفر مشکوک به کرونا در خوزستان
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس در نیمه نخست امسال به ۵ هزار و ۷۱۵ نفر مشکوک به کرونا خدمات دهی کردند.
 فرهنگ کره بندی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در تشریح خدمات دهی مرکز اورژانس در روز‌های کرونایی گفت: با شیوع کرونا ویروس در استان، نه تنها خدمت رسانی به موارد مشکوک روند کاهشی نداشت، بلکه با رشد قابل توجهی انجام گرفت.

او با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۵ هزار و ۷۱۵ نفر مشکوک به بیماری کرونا در استان از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند، افزود: در خرداد ماه امسال یک هزار و ۵۷۶ نفر به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس انجام شد که براساس مستندات، بیشترین ماموریت‌ها در خرداد ماه صورت گرفت.

کره بندی بیان داشت: در اردیبهشت ماه نیز یک هزار و ۱۶۰ نفر، در تیرماه یک هزار و ۳۶ نفر، در فروردین ماه ۶۵۴ نفر، در شهریور ماه ۳۷۲ نفر و در مرداد ماه نیز ۳۴۵ نفر مشکوک به کرونا از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند شدند، ضمن اینکه بیشترین آمار مربوط به جنس مونث به تعداد ۳ هزار و ۳۳۴ نفر و معادل ۵۸ درصد بوده است، همچنین خدمات دهی به جنس مذکر در رتبه دوم به تعداد ۲ هزار و ۳۸۱ نفر و معادل ۴۲ درصد قرار دارد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار