تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای ۷ هزار ماسک به مردم مناطق محروم بهبهان
بیش از ۷ هزار ماسک رایگان در مناطق محروم شهرستان بهبهان، با کمک گروه جهادی حامیان سلامت استان گیلان توزیع شد.
   شاهین آبزن مدیر گروه جهادی حامیان سلامت رودبار استان گیلان گفت: گروه جهادی حامیان سلامت رستم آباد توانسته تا کنون در استان گیلان بیش از ۸۰ هزار ماسک و تجهیزات حفاظتی را بین نیازمندان توزیع کند و ۷ هزار ماسک به مردم بهبهان اهدا شد .

او افزود: هم اکنون کارگاه‌های زیاد تولیدی در گیلان اقدام به تولید و توزیع تجهیزات حفاظت فردی می‌کنند، و با شروع فصل پاییز و آغاز موج جدید کرونا در کشور بر آن شدیم، توزیع ماسک رایگان را در دیگر استان‌ها آغاز نماییم تا افراد نیازمند کشور بتوانند با استفاده از ماسک خود را در برابر ویروس کرونا محافظت کنند.

آبزن در تشریح برنامه‌های خود در سفر به  خوزستان نیز افزود: ما تجربه حضور در استان خوزستان برای کمک رسانی در سیلاب سال ۹۷ را داشتیم و به همین جهت تصمیم گرفتیم دومین برنامه توزیع ماسک را در این استان انجام دهیم.

مدیر گروه جهادی حامیان سلامت رودبار استان گیلان تصریح کرد: مهربانی و نوعدستی جغرافیا و حد و مرزی ندارد و حضور ما در این خطه و توزیع ماسک در نقاط محروم فقط بدین خاطر است که دیگر گروه‌ها و فعالین اجتماعی نیز ترغیب شده و این اقدام را ادامه داده و بتوانیم در این روز‌های سخت به هم میهنان مان برای مقابله با این اپیدمی کمکی کرده باشیم.

او در پایان ضمن تشکر از مهربانی و میهمان نوازی مردم خونگرم شهرستان بهبهان قدردانی کرد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار