تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز فعالیت بازار ته‌لنجی بندر تجاری شادگان
  سرپرست فرمانداری شادگان از آغاز فعالیت بندر تجاری شادگان و راه‌اندازی بازار ته‌لنجی این بندر خبر داد.

امید صبری‌پور  با اشاره به آغاز فعالیت بندر تجاری شادگان اظهار کرد: پیرو تصمیم کشوری به منظور بهره‌برداری از بنادر مرزی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و منویات ایشان در خصوص تقویت اقتصاد مناطق مرزی و مرزنشینان، با هماهنگی‌های انجام شده فعالیت بندر شادگان از امروز آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به گسترش فعالیت بندر شادگان، افزود: هر چند بندر شادگان از پنج شش سال قبل فعال بوده است اما در حجم کنونی مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود.

سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد: اکنون بازار کالای همراه ملوان (بازار ته‌لنجی) شادگان فعال شده است و تا کمتر از ۲۰ روز دیگر ۴۰ مغازه ته‌لنجی در بازار بندر شادگان فعال خواهند بود.

صبری‌پور گفت: در این راستا اعضای شورای تامین شادگان به صورت جدی ورود کرده‌اند و مقرر شده است که کالاهای وارداتی، در بندر شادگان تنها ترانزیت نشوند و در این بندر تخلیه و بارگیری و همچنین همه کالاها وارد انبارهای شادگان شوند و در بازار این شهر توزیع شوند.

وی افزود: اگر بندر شادگان به فعالیت جدی خود برگردد و بازار ته‌لنجی فعال شود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مردم این منطقه ایجاد می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار