تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۰۷۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت عدم پرداخت مطالبات کارگران شهرداری حمیدیه چیست؟
سرپرست شهرداری حمیدیه مشکل اساسی در عدم پرداخت مطالبات کارگران را عدم وجود منابع درآمدی پایدار و وابستگی به واریز مالیات بر ارزش افزوده عنوان کرد.
  مهدی ربیعی سرپرست شهرداری حمیدیه در خصوص پرداخت مطالبات کارگران معترض شهرداری حمیدیه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگرانی که روز گذشته نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان معترض بودند از کارگران پیمانکاران خدمات شهری، فضای سبز و حراست شهرداری هستند که از خرداد سال ۹۷ به دلیل عدم حضور پیمانکار بدون قرارداد در حال همکاری با شهرداری هستند.

وی افزود: نحوه پرداخت حقوق این کارگران به واسطه حکمی است که از سوی اداره کار صادر می‌شود و چند ماهی هست اداره کار نیز رسیدگی به شکایت آنها را به تعویق انداخته است. 

سرپرست شهرداری حمیدیه گفت: آخرین احکام صادره برای این کارگران مربوط به شهریور تا آبان سال ۹۸ بوده که حقوق و مطالبات این احکام به طور کامل و مبلغی به صورت علی الحساب تا صدور احکام جدید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مشکل اساسی در عدم پرداخت مطالبات کارگران، درآمد شهرداری است که به علت عدم وجود منابع درآمدی پایدار و وابستگی شهرداری حمیدیه همانند سایر شهرداری‌های شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر به واریز مالیات بر ارزش افزوده است که متاسفانه با کاهش میزان واریزی پرداخت حقوق و بیمه پرسنل با مشکل مواجه شده است.

مهدی ربیعی تصریح کرد: با پیگیری که از طریق مسؤولان استانی و شهری انجام شد این قول به شهرداری حمیدیه داده شده تا از این ماه میزان مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد تا پرداخت مطالبات پرسنل و کارگردان شهرداری حمیدیه بدون مشکل انجام شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار