تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۰۷۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی راهی پایتخت می شود
 تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای برگزاری چند بازی تدارکاتی به تهران اعزام می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی  با اشاره به اینکه در ۱۵ روز گذشته بازیکنان تیم ۲۲ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتند، بیان کرد: در این مدت به صورت همزمان تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی را برگزار کردیم و نفرات تیم در شرایط مناسبی دارند.

ابراهیم اشکش با بیان اینکه بازیکنان تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای هماهنگی بیشتر به برگزاری چند بازی تدارکاتی نیاز دارند، افزود: این تیم فردا برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و انجام سه مسابقه دوستانه عازم تهران خواهد شد.

وی از عملکرد باشگاه استقلال ملاثانی در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به پازل تفکراتی خود به دنبال بازیکنان مستعد و کمتر شناخته شده استان خوزستان بودیم که باشگاه موفق شد همه خواسته‌های کادر فنی را در بخش جذب بازیکن به خوبی انجام بدهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: تاکنون دریک بازی تدارکاتی به مصاف تیم خلیج‌فارس دارخوین رفتیم و امروز نیز دومین بازی تدارکاتی خود را در مقابل تیم ملی حفاری اهواز برگزار می‌کنیم.

اشکش با اشاره به اینکه این تیم هم اکنون در تمام سطح خوزستان مورد توجه قرارگرفته است، عنوان کرد: با توجه به نفرات جذب شده ضمن تلاش برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، به دنبال خلق شگفتی در این رقابت‌ها نیز هستیم.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان خوزستان از تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضور در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور شد و افزود: امید می‌رود که با تلاش مسئولان، مشکلات ورزشگاه شهدا ملاثانی تا شروع رقابت‌ها برطرف شود تا بتوانیم بازی‌های خانگی را در شهر خودمان برگزار کنیم.

  تیم استقلال ملاثانی در پایان مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، عنوان قهرمانی گروه نخست را به خود اختصاص داد و به صورت مستقیم به همراه تیم چوکای تالش جواز حضور را در رقابت‌های دسته اول کشور به دست آورد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار