تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۷۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از گرفتن وام تا فروختن خودروی شخصی‌ برای اداره تیم فوتبالی
 خوزستان استعدادهای فوتبالی فراوانی دارد، استعدادهایی که اگرچه در قالب تیم‌های پایه و مردمی فوتبال استان، راهی برای نمایان شدن پیدا می‌کنند اما خیلی زود به دلیل نبود حامی مالی در حمایت از چنین تیم‌هایی، هدر می‌روند. هر چند مسئولان این تیم‌ها با دریافت وام، فروختن خودروی شخصی‌ و ... سعی بر اداره کردن تیم‌های خود دارند، اما نهایتا سرنوشت برخی از آن‌ها، چیزی جز انحلال نیست.

محمد نظری، سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز که تیمش در آستانه انحلال قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: تیم جوانان مهرگان با سابقه درخشان در امر بازیکن‌سازی و کسب نتایج مطلوب در لیگ استان و نتایج درخشان در ۲ سال اخیر در لیگ زیر ۱۷ سال کشور، توانست با اقتدار قهرمان ایران شود. این تیم در لیگ مناطق جوانان کشور نیز که به میزبانی رامهرمز برگزار شد، با اقتدار در پنج بازی خود به پیروزی رسید و به دور بعد مسابقات صعود کرد اما به دلیل بیماری کرونا بازی‌ها تعطیل شدند.

وی افزود: با تصمیم جدید سازمان لیگ بازی‌های لیگ مناطق نیز اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود و اگر تیم جوانان مهرگان بتواند نتیجه مطلوب بگیرد، تاریخ‌سازی می‌کند و برای اولین بار به لیگ یک کشور در رده جوانان صعود خواهد کرد. این موفقیت دور از دسترس نیست. البته باتوجه به این‌که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و حذفی هستند، کار بسیار سخت است اما جوانان تیم ما توانایی بالایی دارند و می‌توانند بازهم بدرخشند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز گفت: اما آن چه در این مسیر تیم ما را اذیت می‌کند، مشکلات مالی است که بزرگترین دغدغه ما محسوب می‌شود. این تیم تاکنون با هزینه شخصی مدیریت شده و با کمک برخی از فوتبالیست‌ها و کمک خیرین مثل مرحوم دکتر خداکرمزاده و سعدی در لیگ شرکت کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ خود من با دریافت وام و فروختن خودروی شخصی‌ام تا به امروز امورات تیم را گذرانده‌ام اما دیگر بیش از این ندارم و باید از تیم برای بقا حمایت کنند. دومین مشکل ما نداشتن زمین تمرینی و هزینه بسیار سنگین اجاره زمین‌های تمرین و همچنین تامین هزینه‌های تست PCR بازیکنان و عوامل تیم است. ضمن این‌که هزینه ایاب ذهاب بازیکن‌های روستایی و شهرستانی تیم و هزینه سنگین خورد و خوراک بازیکنانی که جهت تقویت تیم اضافه شده‌اند هم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز عنوان کرد: تاکنون هیچ تقدیری از تیم نشده است و به همین دلیل مسئولان تیم در صورت حمایت نشدن، به دلیل نداشتن بودجه کافی از ادامه مسابقات انصراف خواهند داد. امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی از این تیم حمایت کنند تا باعث نابودی یک نسل از فوتبال نشوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار