تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۰۷۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از آب غیر شرب جهت آبیاری فضای سبز
مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: یکی از وظایف مهم شهرداری در این زمینه استفاده از آب غیر شرب جهت آبیاری فضای سبز است تا اینگونه بتوانیم هم در مصرف آب شرب صرفه جویی کنیم.
  غلامرضا سودانی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: یکی از وظایف مهم شهرداری استفاده از آب غیر شرب جهت آبیاری فضای سبز است تا اینگونه بتوانیم هم در مصرف آب شرب صرفه جویی کنیم و هم گام موثری در جهت توسعه فضای سبز و نشاط بخشیدن به این عرصه‌ها برداشته باشیم.

او افزود: بی تردید فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده‌های محیط زیست پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید بوده و هست و برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل گسترش دهنده این پدیده ارزشمند هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی، از اساسی‌ترین نیاز‌ها است.

سودانی بیان داشت: در همین زمینه و با هدف ایجاد چشم انداز سرسبز در مناطق کم برخوردار و توسعه فضای سبز در این مناطق و تامین رفاه شهروندان اکیپ فضای سبز خدمات شهری اقدام به لوله گذاری در محدوده منطقه ۶ کرد.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز ادامه داد: این طرح با ۴۰۰ متر لوله گذاری جهت آبیاری فضای سبز واقع در کوی سادات انجام شد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با سعی و تلاش شبانه روز نیرو‌های فعال شهرداری در دیگر مناطق کم برخوردار این محدوده از شهر فعالیت‌ها و طرح‌های فراوانی در جهت محرومیت زدایی به مرحله بهره برداری برسد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار