تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۲۰۷۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا مجمع انتخاب رییس هیات کشتی خوزستان باید مهندسی شود؟
  رئیس هیات کشتی اندیمشک با گله‌مندی از حضور نداشتن این شهرستان در مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان به عنوان نماینده شهرستان ها، گفت: سرپرست موقت هیات استان که اصلا قصد ماندن در هیات هم ندارد، متاسفانه تمام مسائل را مهندسی می‌کند.

غلامرضا قیطاسی با اعتراض به حضور نداشتن هیات اندیمشک در مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خوزستان، اظهار کرد: سرپرست موقت هیات استان که اصلا قصد ماندن در هیات هم ندارد، متاسفانه برای خودعزیزی، تمام مسائل را مهندسی می‌کند و به نظر می آید در مجمع انتخاب پنج عضو شهرستانی، به عده ای گفته بودند که به چه کسانی رای بدهند و همین باعث شد  همان شهرهای صاحب کشتی استان رای نیاورند.

وی با اشاره به استعفای دسته جمعی چند تن از اعضای هیات کشتی خوزستان به دلیل گله‌مندی از تصمیم‌گیری‌های سرپرست هیات در نحوه برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات، گفت: خود من ۵۰ سال است که در کشتی حضور دارم و چرا باید به من بی‌احترامی شود؟ من قصد اینکه رئیس هیات شوم را ندارم اما نباید به من بی‌حرمتی شود. چرا نباید اندیمشک جزو پنج شهرستان حاضر در مجمع انتخاب رئیس هیات استان باشد، در حالی که کشتی این شهرستان صاحب مدال المپیک و مدال جهانی است؟

رئیس هیات کشتی اندیمشک خاطر نشان کرد: اندیمشک همیشه سه نفر را در مجمع انتخاب رئیس هیات استان داشته است اما گویا در مجمع انتخاب پنج عضو شهرستانی به عده‌ای گفته بودند که به چه کسانی رای ندهید؛ اما این کار درست نیست.

وی همچنین درباره اعلام هیات کشتی خوزستان به رؤسای هیات‌های شهرستانی بازنشسته برای کناره‌گیری از کار، افزود: بیست و سوم مهرماه امسال هیات نامه ای را در این زمینه که مربوط به سال ۹۴ است، منتشر می کند و خواهان کناره گیری روسای شهرستانی بازنشسته می شود، در حالی که این قانون منتفی شده است. زیر نامه منتشر شده، اسم آقای حیدری، مدیرکل ورزش خوزستان نوشته شده است که البته مُهر آقای نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان روی آن حک شده و البته او نیز اعلام کرده است که به دلیل بیماری در آن روز، فرد دیگری از اداره‌کل پای برگه را مُهر کرده است. جالب است در همین نامه به سه تاریخ اشاره شده است که هر سه تاریخ با هم مغایرت دارند.

قیطاسی با بیان این که برای ثبت‌نام کاندیداها در مجمع انتخاب رئیس هیات خوزستان حتی اعلام عمومی نشد، ادامه داد: در مجموع من نسبت به برگزاری مجمع و نحوه ثبت‌نام کاندیداها نیز معترض هستم.

وی درخصوص این موضوع که گفته می‌شود شما نیز پس از اتفاقات اخیر در کشتی خوزستان از سمت خود استعفاء داده‌اید، گفت: خیر، من استعفا نمی‌دهم و مقابل چنین مواردی خواهم ایستاد.

این پیشکسوت کشتی خوزستان عنوان کرد: به هر حال به خاطر همین مهندسی شدن مجمع انتخاب رئیس هیات استان نیز شهرستان‌های قطب انتخاب نشدند. حتی زمانی که مجمع انتخاب پنج عضو شهرستانی برگزار شد، من به همراه دو شهرستان دیگر تصمیم گرفتیم که به همدیگر رای دهیم و می‌دانستیم که سه رای خواهیم داشت. اما پس از رای گیری متوجه شدیم که چهار رای آوردیم که یکی از شهرستان‌ها پیش ما آمد و گفت، علی‌رغم اینکه به من گفته بودند که به شما سه نفر رای ندهم، اما به شما سه نفر رای دادم. به هر حال  این کارها خیلی برای من مهم نیست، اما نفس کار بد است که فساد در کار است. چرا نباید بتوانند آزادانه رای بدهند و چرا شرایط باید مهندسی شود تا فرد مورد نظر رای بیاورد؟ در حالی که باید کسی انتخاب شود که بتواند امکانات برای کشتی بیاورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار