تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۰۷۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه و بارگیری در بندرامام خمینی(ره) بدون وقفه ادامه دارد
  معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: روند تخلیه و بارگیری کشتی‌ها و ورود و خروج کالا بدون لحظه‌ای توقف در بندر امام خمینی (ره) در جنوب خوزستان ادامه دارد.

  محمد راستاد روز یکشنبه در جریان سفر خود به بندرامام خمینی(ره)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ بندری، از فعالیت‌های جاری برای تخلیه، بارگیری، ورود و خروج کالا دیدن کرد.

وی با اشاره به روند مستمر و بی‌وقفه تخلیه و بارگیری انواع کالا در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، از تخلیه بیش از ١٣ میلیون تن کالا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: از این مقدار، هشت میلیون تن کالای اساسی در هفت ماه نخست امسال تخلیه شده است. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رشد ٣۶ درصدی بارگیری ریلی کالاهای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری، حمل و نقل ریلی را یکی از اهم تمهیدات در کنار حمل و نقل جاده‌ای برای تسریع در خروج کالاهای اساسی و تامین بازارهای مصرف بیان کرد.

وی افزایش سهم حمل و نقل ریلی را یکی از دستاوردهای اخیر سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد و ادامه داد: در پی این اقدام ۲ میلیون تن بر سهم این گونه کالا از حمل و نقل افزوده شد. 

راستاد روند فعالیت‌ها و ارایه خدمات و ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در بندر امام (ره) را مطلوب برشمرد و گفت: تمام فعالیت‌های عملیاتی در این بندر بدون وقفه جریان داشته و خدمات به متقاضیان ارایه می شود.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر خود به بندرامام خمینی(ره)، از پایانه‌ ریلی تخلیه و بارگیری غلات و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی در این بندر دیدن کرد.

بندر امام خمینی(ره) از بندرهای مهم کشور در جنوب خوزستان و در کرانه خلیج فارس است که با داشتن ۳۸ اسکله فعال به طول هفت کیلومتر، بزرگ‌ترین بندر فعال ایران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار