تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۰۷۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراکز درمانی تامین اجتماعی درصف مقدم خدمت به بیماران کرونایی هستند
 مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت:مراکزو کادر درمانی تامین اجتماعی همگام با بخش سلامت کشوردر صف مقدم خدمت به بیماران کرونایی هستند و برحسب وظیفه اسلامی ، ملی و انسانی از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی بیشتر به آنان دریغ نخواهند کرد.

 دکتر ابوالفضل آفریده روزیکشنبه در بازدید از بیمارستان شفای مسجدسلیمان که در ماه‌های اخیر و با اوج گیری بیماری کرونا ، در چرخه خدمت‌رسانی به بیماران کرونا در این منطقه قرار گرفته بود از زحمات پرسنل  و مدافعان سلامت در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا قدردانی کرد وافزود:مراکز درمانی و امدادی تامین اجتماعی در سراسر کشور تا هرزمانی که لازم باشد به ارائه خدمت به بیماران کرونایی ادامه می‌دهند.
وی در بازدید ازبخش‌های مختلف این بیمارستان ازخدمات رسانی شبانه روزی پزشکان ، پیراپزشکان وکارکنان پشتیبانی ، برعزم ویژه سازمان در خدمت صادقانه ورضایتمندی بیمه شدگان تاکیدکرد .
دکتر شاپورصالح ابراهیمی رییس بیمارستان تامین اجتماعی شفای مسجدسلیمان نیز برخی نیازهای این مرکز در جهت خدمت به بیمه شدگان پرشمار مناطق محروم مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را مطرح کرد.
وی کمبود پزشک متخصص بیهوشی، رادیولوژیست و نیاز به راه اندازی زایشگاه را مهمترین چالش های پیش رو بیان کرد.
در ادامه مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مسجدسلیمان به توجه ویژه نیاز دارد برای مرتفع شدن کمبودهای بیمارستان شفای مسجدسلیمان، قول پیگیری و همکاری داد.
دکتر آفریده همچنین از بخش های مختلف بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان از زحمات پرسنل  و مدافعان سلامت در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا قدردانی کرد و عملکرد و کمبودهای بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان را مورد بررسی قرار داد.
دکتر هدایت الهک عبدی زاده رییس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان با اشاره به قدمت ۱۰۵ ساله ساختمان بیمارستان و کمبود تجهیزات و پزشکان متخصص ، اظهار داشت:ضریب اشغال تخت  بیمارستان  با ۸۶ تخت مصوب، ۷۶ درصد است.
وی ضمن ارائه گزارشی از آمار خدمات ارائه شده ، به بیان کمبودها و چالش های پیش رو اشاره کرد وگفت: با توجه به بازنشستگی تعدادی از کارکنان،کمبود پرسنل در بخش های رادیولوژی،آزمایشگاه ،حفاظت فیزیکی و هوشبری بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان کاملا مشهود است.
رییس بیمارستان ۱۷شهریورآبادان همکاری نکردن دانشکده علوم پزشکی آبادان درخصوص پزشکان طرحی و دشواری در تهیه وسایل حفاظت فیزیکی و تجهیزات پزشکی به علت نوسانات بازار را از دیگر مشکلات بیمارستان عنوان کرد و خواستار مساعدت و تامین اعتبار و تخصیص نقدینگی به موقع  شد.
مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی بر رفع کمبودها و مشکلات بیمارستان تاکید کرد.
دکتر آفریده بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث را نیاز منطقه دانست و گفت با راه‌اندازی این بیمارستان علاوه بر خدمت به مردم آبادان ، فرصت وبستر  ارائه خدمت به بیمه شدگان شهرهای خرمشهر ، جزیره مینو، اروندکنار ، دارخوین وشادگان نیز فراهم می شود.
وی خاطر نشان کرد با بهره برداری از این بیمارستان ارائه خدمات درمانی ، تنوع و توسعه بیشتری پیدا می‌کند و رضایت مندی نسبی  بیمه شدگان تامین خواهد شد.
دکترصادق جلیلی مدیردرمان خوزستان نیز در این خصوص اظهار داشت:  نیروهای مورد نیاز بیمارستان آبادان از طریق آزمون ۲۱شهریور سال جاری که برگزار شد و همچنین  آزمون آینده که دوم آبان سال جاری برگزار خواهد شد ، پس از طی مراحل اداری ، جذب و شروع به کار خواهند کرد.
۶ بیمارستان و ۲۴ مرکز درمانگاه ، دی کلینیک و پلی کلینیک وابسته به سازمان تامین اجتماعی در حال ارائه خدمت به جمعیت ۲.۵میلیون نفری زیرپوشش در استان خوزستان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار