تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۷۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تبلیغات متنی گوگل ادز آشنا شوید و کسب و کار خود را رونق دهید.

 

هدف از ایجاد تبلیغات متنی گوگل چیست؟

استفاده از تبلیغات گوگل ادز برای ایجاد تبلیغات در موتور جستجوی گوگل یکی از راهکارهایی است که شما می توانید برای ایجاد تبلیغات جهت رشد کسب و کار خود داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت که با وجود دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف بسیار ساده شده است و به خصوص در صورتی که از تبلیغات متنی گوگل استفاده داشته باشید می توانید بیشترین میزان بهره وری را انتظار ببرید و اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید. در صورتی که می خواهید از تبلیغات متنی گوگل ادز استفاده داشته باشید، در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.




با تبلیغات متنی گوگل ادز آشنا شوید و کسب و کار خود را رونق دهید.
آموزش تبلیغات متنی در گوگل ادز

در بخش پیشین مقدمه ای بر آموزش گوگل ادوردز را در اختیار شما قرار دادیم و حال باید بگوییم که کار خود را باید با محدود کردن آدرس URL ادامه دهید تا میزان متن قابل مشاهده برای کاربر محدود تر شود. سپس می توانید میزان متن قابل نمایش را بر اساس دسکتاپ (PC) و موبایل تغییر دهید. در این خصوص بهتر است متنی را کاربر مشاهده کند که برای وی می تواند مناسب و مفید واقع شود. برای مثال زمانی که ما می خواهیم یک تبلیغ متنی برای هتل لندن انجام دهیم، باید بدانید که این متن باید به گونه ای اجرایی شود که مطالب جذاب از دید کاربر به وی نمایش داده شود. برای مثال می توانیم تبلیغات را در گوگل ادز به مشاهده متن مربوط به تخفیف ۲۰ درصدی نمایش دهیم و یا این متن را در دسکتاپ به دو موضوع رزرو اتاق و تخفیف ۲۰ درصدی اختصاص دهیم. به طور کلی تمرکز ما در تبلیغات متنی که از سوی گوگل به کاربر نمایش داده می شود، باید به صورت حرفه ای انجام داده شود تا بتوانید بازده بالاتری را داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص تبلیغات متنی در گوگل ادز داشته باشید، می توانید با کارشناسان مربوط به این امر ارتباط برقرار کنید.




با تبلیغات متنی گوگل ادز آشنا شوید و کسب و کار خود را رونق دهید.
چرا باید تبلیغات متنی در گوگل ادوردز محدود باشد

زمانی که شما می خواهید با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، باید اطلاعات مفید را به صورت مختصر در اختیار وی قرار دهید. برای مثال اگر قرار است که در مورد یک متن مربوط به هتل های لندن تبلیغات متنی انجام دهید، بهتر است که تبلیغ شما به صورت محدود انجام شود و در واقع این کار به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید به بهترین شکل کارهای خود را انجام دهید. خلاصه نویسی به صورت مفهومی و محدود می تواند به شما در این رابطه کمک کند. از کلمات کلیدی به درستی و به جا استفاده کنید و لازم نیست که در یک متن محدود کلمات کلیدی چگالی مشخصی داشته باشند. همچنین متن شما نباید از دیگر سایت ها کپی برداری شده باشد و بهتر است که آدرس URL منتهی به متن، مجزا باشد ولی لینک های خروجی مشخص و مفید در آن ها قرار داده شود تا مخاطب بتواند به سادگی به صفحات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. با این وجود می توانید کمپین خود را ارتقا بخشید و میزان مخاطبین بیشتری را از سوی موتور جستجوی گوگل دریافت کنید.

روش های تبلیغات به صورت مستقیم در گوگل

ایجاد کمپین تبلیغاتی و بهترین روش برای تبلیغات متنی در گوگل

شما می توانید یک یا چند تبلیغات متنی را در گوگل ادز داشته باشید و این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمپین تبلیغاتی خود را داشته باشید که لزوما بر اساس نوع کسب و کار شما ایجاد شده است و در نهایت می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به بهترین نحو بتوانید تبلیغات متنی را در گوگل پیاده سازی و اجرا کنید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید، می توانید با کارشناسان ادوردز 20 در سایت adwords20.com که در این خصوص در حال فعالیت می باشند ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. خدمات مربوط به تبلیغات متنی در گوگل ادز و با قیمت تبلیغات در گوگل به صورت حرفه ای ارائه می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید. در صورتی که سوالی در خصوص این مسئله داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید. به طور کلی به این دلیل که دسترسی به گوگل ادز از ایران با محدودیت هایی مواجه می باشد، استفاده از روش برون سپاری برای انجام این کار می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

با تبلیغات متنی گوگل ادز آشنا شوید و کسب و کار خود را رونق دهید.

کلام آخر

ما در این مقاله در خصوص تبلیغ گوگل با شما صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما در میان گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. ایجاد کمپین های تبلیغاتی در گوگل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و از بهترین روش های ایجاد تبلیغات برای یک کسب و کار اینترنتی به شمار می رود. در صورتی که سوالی در این خصوص دارید و می خواهید با شیوه ایجاد تبلیغات متنی در گوگل ادز بیشتر آشنا شوید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید یا پاسخ سوالات خود در زمینه ایجاد تبلیغات متنی را در این مقاله مطالعه کنید. بهترین روش برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد تبلیغات متنی در گوگل ادز را می توان استفاده از شیوه برون سپاری دانست که این شیوه می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به بهترین اطلاعات دسترسی داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مورد نیاز در مورد آشنایی با تبلیغات متنی گوگل ادز را با شما در میان بگذاریم.
:
:
:
آخرین اخبار