تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۰۷۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات خوزستانی‌ها در لیگ برتر
تیم‌های خوزستانی رفت و آمد مهره‌های برای تکمیل ترکیب مربیان سه نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال، همچان ادامه دارد.
  فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در جریان است و تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ‌های پایین‌تر در حال انجام خرید و فروش بازیکن هستند.

در این بین، شرایط اقتصادی حساس حاکم بر کشور از یک سو و قوانین جدید سازمان لیگ مبنی بر ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی جدید، نقل و انتقالات بیستمین دوره لیگ برتر را نسبت به سال‌های گذشته، متمایز ساخته است.

بر همین اساس، سه تیم خوزستانی حاضر در  لیگ برتر فصل پیش رو نیز هر یک شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند و فولاد شرایط نسبتاً با ثبات‌ترینسبت به دیگر هم‌ااستانی‌های خود در این آوردگاه دارد.

در این گزارش، مروری به آخرین وضعیت ورودی و خروجی تیم‌های خوزستانی خواهیم داشت.

فولاد و ادامه مسیر فصل قبل 

فولادی‌ها به رهبری جواد نکونام، نشان داده‌اند که نه بر اساس اسامی و شهرت بازیکنان، بلکه بر اساس نیاز تیمی‌ خود بازیکن جذب می‌کنند.

سعید آذری مدیرعامل فولاد تا امروز با سید مهران موسوی، محسن فروزان، مهران درخشان مهر، محمد رضا عباسی، شروین بزرگ و حسین ابراهیمی قرارداد امضا کرده و حضور ساسان انصاری روز شنبه نهایی شد.

فولادی‌ها همچنین با بازیکنان جوانی همچون عارف غلامپور، بهزاد دودانگه، سینا شاه‌عباسی و علی سبحانی به توافق رسیده‌اند و کاپیتان والی نیز قرارداد خود را تمدید کرده است.

حسن بیت‌سعید، شهاب گردان و هیثم هاشمی‌زاده نیز جدا شده‌های فولاد هستند.

نفت آبادان بوی خوزستان می‌دهد

هر چند صنعت نفت آبادان کمی دیر برای فصل جدید تعیین تکلیف شد، اما  تمرینات این تیم سر و شکلی به خود گرفت و پورموسوی توانست با جذب چند بازیکن، تا حدی خلاء بازیکنان جدا شده را پر کند. نکته جالب در صنعت نفت جدید، به خدمت گرفتن چند بازیکن کم نام و نشان اما با کیفیت خوزستانی توسط پورموسوی به این تیم است.

صنعت نفت آبادان تا این لحظه، حکیم نصاری، فرزین گروسیان، حامد فلاح‌زاده، علی آل‌کثیر، مهدی زبیدی، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، علی پورمحمد و محسن آقایی را به لیست خود برای فصل آینده اضافه کرده‌ است و روز گذشته نیز رضا خالقی‌فر به بازگشت خود به آبادان، نوید یک خط حمله آتشین را به هواداران این تیم بخشید.

همچنین عقیل کعبی، میلاد جهانی، عیسی آل‌کثیر، رضا جبیره، مهدی مومنی، ناصر سالاری و مصطفی احمدی مطرح‌ترین جدا شده‌های تیم فوتبال نفت آبادان بوده‌اند.

مسجدسلیمان، مجهول و نامشخص

نفت مسجدسلیمان در چند فصل اخیر همواره به شکل عجیبی در آستانه فصل تیم بسته و امسال نیز طبق عادت پیش رفته است. 

مجتبی حسینی که حدود یک ماه پیش به‌عنوان سرمربی نفتی‌ها منصوب شد، دو سه بار در روزهای اخیر از اردو رفته و باز برگشته است.

با این حال نفت مسجدسلیمان تا کنون بازیکنانی چون فرید بهزادی کریمی، امین جهان کهن، میثم تهی‌دست و نیما انتظاری را به خدمت گرفته و حسین ابراهیمی، احمد الجبوری، پیام ملکیان، صادق صادقی، حبیب فرعباسی، عماد میرجوان، صادق صادقی و میثم نقی‌زاده این تیم را ترک کرده‌اند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار