تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۷۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری صیادان غیرمجاز ماهی در رودخانه کرخه/ قاتلان پرندگان وحشی به بن بست رسیدند
 امیر عطشانی رئیس اداره محیط زیست حمیدیه گفت: ۲ صیاد غیرمجاز ماهی که درحال صید به وسیله دستگاه الکتروشوکر در رودخانه کرخه بودند در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شناسایی و دستگیر و پس از ضبط و توقیف ادوات صید، به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

او با بیان اینکه اقدام به صید ماهی منوط به دریافت پروانه و ضوابط خاص است، افزود: در صورتیکه صیادان اقدام به صید ماهی بدون اخذ مجوز و یا در زمان ممنوعیت صید کنند، با آن‌ها برابر با قانون برخورد می‌شود.

قاتلان پرندگان وحشی در پارک ملی کرخه دستگیر شدند

محمد الوندی رئیس اداره پارک ملی کرخه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی حین گشت و کنترل در منطقه تحت مدیریت، یک دستگاه خودروی پراید با ۴ سرنشین در حال شکار پرندگان وحشی مشاهده کردند و پس از توقیف آن، یک قبضه سلاح بادی ۵/۵ pcp به همراه لاشه ۱۰ قطعه پرنده از خانواده کبوتر‌ها شامل یاکریم و قمری خانگی کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه همچنین در ادامه یک نفر متخلف زنده گیری پرنده بلبل خرما قبل از هر گونه صید دستگیر و از او یک رشته تور پرنده گیری و سایر متعلقات کشف و ضبط شد، افزود: هر گونه شکار بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است و باتوجه به اینکه طی امسال تا کنون از سوی سازمان پروانه شکار صادر نشده است، متهمان بر اساس مواد ۱۰ و ۱۱قانون شکار وصید مجازات خواهند شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار