تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۰۷۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ تصاویر
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در کوی اقبال این کلانشهر خبر داد.

  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان ۲۱ کوی اقبال در ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه بامداد امروز، یکشنبه ۲۷ مهرماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام سریع تیم امداد و نجات به محل حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی افزود: انفجار در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی رخ داد و سبب مصدوم شدن ۵ نفر از اهالی شده است، ضمن اینکه سایر منازل این مجتمع و ساختمان‌های مجاور دچار آسیب شده اند.

انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدند

قنبری با بیان اینکه این حادثه منجر به تلفات جانی نشد و مصدمان حادثه به نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، اظهار داشت: گروه‌های امدادی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

فرهنگ کره بندی سرپرست مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند و ۳ نفر از مصدومان را در محل درمان کردند و یک نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) و یک نفر دیگر به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدندانفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدندانفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در اهواز/ ۵ نفر مصدوم شدند

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار