تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۰۷۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: از همه تیم‌ها عقب هستیم
 سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش از سایر تیم‌های لیگ برتر عقب‌تر است.

 سید اکبر پورموسوی درباره اردوی تیمش در تهران گفت: امروز چهارمین روز است که در تهران حضور داریم. با توجه به اینکه زمان زیادی تا مسابقات نداریم، باید کار بدنسازی و تاکتیکی را به صورت همزمان انجام دهیم. طبیعتا بازیکنان تحت فشار هستند. در دور روز گذشته خیلی تحت فشار تمرین کردیم. امروز هم مقابل مس رفسنجان بازی سختی داشتیم. البته دنبال نتیجه نیستیم.

او درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: در حالی که همه تیم ها در حال خروج از تمرینات بدنسازی هستند، ما مشغول بدنسازی هستیم و به صورت همزمان مجبوریم نقل و انتقالات خودمان را دنبال کنیم. از طرفی همه تیم‌ها چهار پنج بازی تدارکاتی کرده‌اند اما ما اولین بازی تدارکاتی خودمان را برگزار می‌کنیم و از سایر تیم‌ها عقب هستیم. امیدواریم یکی دو بازیکن دیگر را هم جذب کنیم و تمرکزمان را روی آماده سازی بگذاریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش اظهار کرد: با پیگیری های نمایندگان شهرمان در مجلس شورای اسلامی، مجوزهای خوبی گرفته شده است و وزیر محترم نفت هم گفتند که از تیم‌های نفتی حمایت می شود. امیدواریم که قول‌های وی عملی شود و بدهی بازیکنان از فصل گذشته هم پرداخت شود. امیدواریم با پرداخت های به موقع به تیم سروسامان بدهیم. مطمئنا ما تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی برای صنعت نفت و هواداران به وجود بیاوریم. بازیکنان خوبی هم داریم و مطمئنیم با کار و تلاش و حمایت به موقع جایگاه خوبی به دست آوریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار