تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۰۷۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
 سرمربی تیم ملی جوانان ایران به عنوان سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری "آفتاب زاگرس اهواز" انتخاب شد.

  بهرام رمضان پس از توافق با هیات بسکتبال خوزستان هدایت تیم آفتاب زاگرس در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور را برعهده گرفت.

بیش از ۸۰ درصد از ترکیب تیم بسکتبال آفتاب زاگرس متشکل از بازیکنان بومی خواهد بود همچنین امین موزرمی مربی بازیکن ساز خوزستانی به عنوان مربی در کادر فنی تیم بسکتبال آفتاب زاگرس حضور خواهد داشت.

تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام ۲ نماینده دیگر استان در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند. لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از پانزدهم آبان ماه امسال آغاز می‌شود.

شکست تیم فوتسال ملی حفاری در بازی تدارکاتی

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در یک بازی تدارکاتی، در مقابل حریفش تیم گیتی پسند تن به شکست داد.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز، در یک بازی تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت نماینده خوزستان با نتیجه پنج بر سه مغلوب شد.

تیم ملی حفاری پیش از این در ۲ بازی‌ تدارکاتی خود مقابل تیم شهید قربانی اهواز به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده بود. ملی حفاری هفته آینده مقابل تیم اهورا بهبهان قرار می‌گیرد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم از آبان ماه امسال در ۲ گروه آغاز می‌شود که تیم ملی حفاری اهواز در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، هایپر شاهین شهر، لبنیات ارژن شیراز، فودکای تهران همگروه است.

تمدید قرارداد کاپیتان نفت مسجد سلیمان

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

عباس عسکری پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

همچنین مجید عیدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این تیم اضافه شد.

تاکنون فرید بهزادی کریمی، نیما انتظاری، رضا خالقی فر و فرید کرمانشاهی به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند.

سه بازیکن جدید به تیم فوتسال اهورا بهبهان اضافه شدند

تیم فوتسال اهورا بهبهان که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده می کند سه بازیکن جدید جذب کرد.

فیروز فخری، سجاد بهبهانی و رامین باباجانی بازیکنان فصل گذشته تیم‌های پاس قوامین تهران، نفت امیدیه و شاهین کرمانشاه با عقد قراردادی به طور رسمی به تیم اهورا اضافه شدند.

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که تیم اهورا بهبهان در گروه نخست با تیم‌های کراپ الوند ایرانیان، مقاومت البرز، گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری و محمد سیما قم همگروه است.

شکست تیم فوتبال استقلال خوزستان در بازی تدارکاتی

تیم فوتبال استقلال خوزستان در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل حریف لیگ برتری اش مغلوب شد.

شاگردان امیر خلیفه اصل که خود را برای حضور درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، آماده می‌کنند، امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم سایپا رفتند که در نهایت ۲ بر صفر تن به شکست دادند.

اردوی آمادگی تیم فوتبال استقلال خوزستان از هجدهم مهرماه درتهران آغاز شده است و تا سی ام مهرماه ادامه خواهد یافت.

بازیکن سابق ذوب آهن به فولاد پیوست

محمدرضا عباسی وینگر ۲۴ ساله و تکنیکی فصل قبل ذوب‌آهن اصفهان به فولاد خوزستان پیوست. 

این بازیکن سرعتی و با تکنیک سابقه بازی در تیم‌های پایه ملی را در کارنامه دارد. عباسی که اصالتا اهل میناب استان هرمزگان است، با تیم ذوب‌آهن در چندین دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و تجربه گلزنی در این مسابقات را نیز برابر العین امارات دارد.

همچنین باشگاه فولاد قرارداد ایوب والی کاپیتان متعصب خود را ۲ سال تمدید کرد.

والی که در نیم‌فصل نخست فصل قبل به مانند سال‌های گذشته یکی از ستاره‌های اصلی ترکیب فولاد بود، در ادامه راه با مصدومیت مواجه شد و دیدارهای پایانی را از دست داد.

فولادمردان در لیگ نوزدهم با کسب رتبه سوم موفق شدند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و نماینده ایران در مسابقات آسیایی باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار