تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰روستای بهبهان در صف انتظار حل مشکل آنتن‌دهی هستند
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس با اشاره به حضور مدیران وزرات ارتباطات در بهبهان گفت: با توجه به گلایه شهروندان از آنتن‌دهی سرویس‌های مخابراتی؛ مسئولان وزارت ارتباطات در شهرستان حاضر شده و قرار شد تا پایان سال این مشکل را حل کنند.

محمدطلا مظلومی  اظهار داشت: مدیران کل مخابرات، ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و نماینده ایرانسل با توجه به گلایه مردم از وضعیت پوشش‌دهی آنتی گوشی همراه در برخی نقاط شهر و روستاهای زیادی در بهبهان حاضر شدند.

وی افزود: این مدیران از نزدیک در مناطق شهرک مطهری، آبلش بخش تشان، اسدآباد، دودانگه از بخش مرکزی و کوی تامین اجتماعی شهر بهبهان و روستاهای جنوبی بخش زیدون حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات ارتباطی این مناطق قرار گرفتند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با اشاره به نشست اخیر با معاون پارلمانی وزیر ارتباطات افزود: در سفر مدیران کل به بهبهان خوشبختانه بخشی از موارد مطرح شده حل و بخش از آن اعم از توسعه فیبر نوری و توسعه سایت تلفن همراه با ارزش 6 میلیارد تومان در راستای ارتقا سایت تلفن همراه از نسل 2 به نسل 3 مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

این نماینده مجلس بیان کرد: در ادامه نیز طرح توسعه شبکه دیتا و تلفن ثابت و همراه اول بالغ بر 14 میلیارد که توسط شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری شده بود به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در بحث پوشش شبکه در روستاها نیز با توجه به بررسی صورت گرفته، 30 روستا در دست بررسی است که بر اساس وعده مدیران کل اعزامی به شهرستان شاهد رفع مشکلات آنتن دهی آن‌ها تا پایان سال جاری خواهیم بود.

 

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار