تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۷۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سکونتگاه‌های غیررسمی بهبهان ساماندهی می‌شود
 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از اختصاص اعتبار ملی برای تامین هزینه ساماندهی برخی مناطق و سکونتگاه‌های غیررسمی بهبهان خبر داد.

مهدی عبوری با اشاره به بازدید خود از مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیر رسمی همچنین بافت فرسوده بهبهان با بیان اینکه خوزستان دارای ۶ شهر با برنامه جامع اقدام مشترک در زمینه بازآفرینی پایدار شهری است افزود: این شهرها شامل آبادان، اهواز، خرمشهر، دزفول، بندر امام و شوشتر می باشند که برای اجرای طرح باز آفرینی شهری دارای اعتبار مصوب هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: باوجود اینکه بهبهان در فهرست شهرهای دارای اقدام مشترک نبود، اما از اعتبارات سال ۹۹، منابع مالی لازم برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی آن اختصاص می‌یابد.

عبوری با بیان اینکه اعتبار درنظر گرفته شده در سکونتگاه‌های غیر رسمی بهمن آباد و کوره جبور در بهبهان هزینه خواهد شد، اضافه‌کرد: در این رابطه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان باید هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی این ۲ منطقه را برآورد کند.

به گفته وی این اعتبار از منابع ملی اختصاص می‌یابد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات نشست امروز ستاد بازآفرینی شهری بهبهان، بیان‌داشت: در این ستاد تصویب شد تا شرکت بازآفرینی شهری ایران قیر مورد نیاز شهرداری بهبهان برای انجام کفپوش و آسفالت مناطق فرسوده این شهر را تامین کند.

شهرستان بهبهان در استان خوزستان دارای ۱۸۰ هکتار بافت فرسوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار