تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۲۰۷۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف یک انبار احتکار لاستیک در خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
یک انبار لاستیک خودروهای سنگین در خوزستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.

 سربازان گمنام امام زمان (عج) خوزستان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی روز چهارشنبه موفق شدند یک انبار احتکار لاستیک خودروهای سنگین را کشف و عوامل آن را دستگیر کنند.

بر پایه این گزارش  بیش از یکهزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین احتکار شده  در یکی از شهرهای استان کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد که در نهایت روانه زندان شد.
این روابط عمومی افزود: فرد یاد شده و همدستانش اقدام به جذب لاستیک کرده تا بین متقاضیان واجد شرایط با قیمت مصوب توزیع کنند ولی این افراد به قصد سودجویی نه تنها این لاستیک ها را توزیع نکردند بلکه اقدام به احتکار آنها  کرده و آن را از چرخه توزیع قانونی خارج کرده تا با سود بالا و به صورت آزاد به فروش برسانند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان تاکید کرد با توجه به نقش کلیدی و حساس کامیون داران  در شرایط سخت اقتصادی کشور در حمل و نقل توسعه اقتصادی  دستگاههای قضایی، امنیتی و انتظامی در تلاش هستند از حقوق این صنف زحمت کش و پر تلاش دفاع کنند و با کسانی که با سوء  استفاده قصد دارند به این صنف ضربه بزنند برخورد خواهند کرد.

بر پایه این گزارش لاستیکهای کشف شده که از چرخه توزیع خارج شده بودند به زودی به چرخه  قانونی بازخواهند گشت و در اختیار رانندگان کامیونهای سنگین استان قرار خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان خوزستان هم اعلام کرد : اشخاصی که مسئول نظارت بر حسن انجام توزیع کالا توسط متهمان بوده اند و در این امر اهمال کرده و زمینه ساز ورود خسارت به اموال بیت المال شده اند نیز در این پرونده تحت پیگرد قرار می گیرند.
حجت الاسلام مرادی  با بیان اینکه مبارزه قاطع با اخلال گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد،  از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت به دادگستری خوزستان با ارائه مستندات گزارش و اطلاع رسانی کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار