تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۰۷۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آسفالت محور ایذه به باغملک آغاز شد
 رییس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: عملیات آسفالت مسیر حادثه خیز از محور ایذه به سمت باغملک آغاز شد.

سیامک رشیدی نیک  اظهار داشت: جاده ایذه به باغملک جزیی از محور مواصلاتی اهواز- باغملک- ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: چهاربانده کردن این محور از سالهای پیش در اولویت قرار داشت و کارهای فنی و زیر سازی آن نیز انجام و مقداری از آن هم آسفالت شده بود.

رییس اداره راه و شهرسازی ایذه ادامه داد: عملیات آسفالت قطعه‌ای چهار کیلومتری از این جاده حدفاصل ایست بازرسی هلایجان تا تنگ اتابکی که دو پیچ خطرناک و حادثه خیز پادگان قدس و پیر یعقوب در آن واقع شده‌اند اکنون در دست انجام است.

وی خاطر نشان کرد: مابقی این محور از تنگ اتابکی تا مرز شهرستان های ایذه و باغملک  قبلا استفاده شده بود.

رشیدی بودجه تکمیل این قطعه را بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۵۰ میلیارد ریال از این بودجه  مختص ابنیه فنی بوده و مابقی آن مربوط به زیر سازی آسفالت و روکش آن خواهد بود.

وی از بهره‌برداری نهایی از این محور حدافاصل ایست بازرسی هلایجان تا حوالی روستای بی‌بی گل مرده تا آذرماه خبر داد و تصریح کرد: یک روکش آسفالت به همراه خط کشی این محور باقی است که تا آذرماه به انجام می‌رسد تا تردد مردم در این محور تسهیل شود.

محور هفتکل- باغملک - ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری یکی از جاده‌های پرتردد جنوب غرب کشور است که مراحل چهاربانده کردن آن در سال‌های گذشته آغاز شده و به نظر می‌رسد در دولت تدبیر و امید به پایان خواهد رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار