تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۰۷۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۷۰ مکان نا ایمن در شهرستان اهواز شناسایی شدند
 رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: یک هزار و ۵۷۰ مکان نا ایمن در شهر اهواز شناسایی شدند.

  ابراهیم قنبری شامگاه سه‌شنبه در جلسه‌ای که با حضور مدیران میراث فرهنگی استان و مدیران هتل‌های اهواز در راستای تمهیدات لازم برای ایمنی آنها برگزار شد، اظهار کرد: در بازرسی اماکن پرخطر که از سال گذشته آغاز شد، پنج هزار و ۶۷۰ مورد بازدید و یک هزار ۵۷۰ مورد ناایمن شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه، ایمنی کردن هتل‌ها در اولویت قرار گرفت، افزود: ایمن‌سازی هتل‌ها و آماده کردن شرایط لازم برای این کار به مرحله عملیاتی رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در این راستا آموزش مهمانداران برای پیشگیری از حوادث و خرید وسایل ایمنی از فروشگاه‌های معتبر که توسط سازمان آتش‌نشانی تأیید شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

وی به بازدید ادواری کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی از هتل‌ها اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها نکات ایمنی و کمبودها به هتلداران اعلام می‌شود تا در کمترین زمان نسبت به رفع نواقص و مشکلات خود اقدام کنند.

قنبری به همکاری همه اصناف و سازمان‌ها برای هرچه ایمن کردن شهر تأکید کرد و افزود: با توجه به اتفاقات ناگوار چند سال اخیر کشور باید حوادث را با پیشگیری و ایمن‌سازی کاهش دهیم.‌

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: همه هتل‌ها و مسافرخانه‌های اهواز از سن بالای ۳۰ سال برخوردار هستند.

«غلام شجاعی» سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی هتل‌ها که جز اماکن عمومی هستند، جلساتی با سازمان آتش‌نشانی اقدامات لازم برای ایمن‌سازی و صدور مجوزهای لازم برگزار شد.

وی از اجرایی شدت اقدامات لازم برای ایمنی کردن هتل‌ها خبر داد و افزود: بر همکاری مدیران هتلداران با سازمان آتش‌نشانی برای ایمنی کردن ساختمان هتل‌ها تأکید می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار