تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۰۷۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین رزمایش جهادی بسیج سازندگی کشور در خوزستان آغاز شد
  اولین رزمایش جهادی جهادگران با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسئول بسیج سازندگی خوزستان با رمز یا زهرا (س) در شهرستان باغملک آغاز شد.

 سردار زهرایی در افتتاح اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی در کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: سعی خواهد شد که به طور حتم در مناطق محروم خوزستان حضور پیدا کنیم و در تلاش هستیم تا در برنامه‌های عمرانی خود محرومیت‌زدایی نقاط مختلف خوزستان را در دستور کار برنامه و بودجه قرار دهیم.

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی خوزستان نیز در ادامه این افتتاح به برگزاری اولین رزمایش جهادی جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: این رزمایش توسط ۳۰ گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهرستان و با سازمان‌دهی همزمان ۸۰۰ نفر از جهادگران کار خود را آغاز کرد و در این حرکت جهادی تعمیر و بازسازی منازل محروم و اعزام اکیپ پزشکی صورت گرفت.

وی افزود: این نیروهای جهادی با هم‌افزایی بسیج سازندگی، ادارات و ارگان‌ها، خیران و مردم شهرستان برای تأمین مصالح ساختمانی و ابزار آلات کار عمرانی در راستای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی با تعمیر خانه‌های خانواده‌های بی‌بضاعت کار خود را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان در ادامه گفت: این حرکت جهادی می‌تواند الگویی برای تمام شهرهای استان خوزستان به ویژه مناطق محروم باشد تا عمران و آبادانی در تمام نقاط این استان ایجاد شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار