تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۰۷۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بوکسور خوزستانی پس از عضویت در تیم‌ملی: حق به حق‌دار رسید
  بوکسور خوزستانی پس از عضویت در تیم ملی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک، گفت: این بار حق به حق دار رسید.

مسلم مقصودی در خصوص موفقیت در اردوی انتخابی تیم ملی و عضویت در تیم ملی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک، اظهارکرد: پس از چندین ماه در اردوی انتخابی تیم ملی به روی رینگ رفتم. در روز اول اردو در ۲ مسابقه به برتری رسیدم و روز دوم نیز در یک دیدار دیگر روی رینگ رفتم که بازهم به پیروزی رسیدم و با شکست مقتدرانه حریفانم به عضویت تیم ملی درآمدم.

وی بیان کرد: در مدتی که با شیوع کرونا مواجه بودیم، من هرگز نا امید نشدم و مصمم و با انگیزه برای رسیدن به هدفم که عضویت در تیم ملی بود، در تمریناتم توقف نداشتم و در نهایت نیز مزد تلاش هایم را با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی گرفتم.

این بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی عنوان کرد: مسابقات سطح خوبی داشت و از عملکردم رضایت دارم و جا دارد از آقای اتابک کاراوند مربی بوکس خوزستان که در این رقابت ها من را همراهی داشت نیز تشکر کنم.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی امروز، چهارشنبه نیز در تهران به پایان می رسد و مجددا از دوم آبان ماه در کیش اردو خواهیم داشت تا در اردوهای مختلف برای مسابقات گزینشی المپیک که سال آینده برگزار می شود، آماده شویم.

مقصودی افزود: حضور در اردوهای تیم ملی و انجام تمرینات زیر نظر مربیان با شرایط تمرینی در شهرهای خودمان بسیار متفاوت است. تنهایی تمرین کردن سخت است اما در اردوی تیم ملی حریف تمرینی خوبی داریم و این نیز در آمادگی هر چه بیشتر ما تاثیرگذار است.

وی در پایان عنوان کرد: من پیش از این نیز می توانستم در مسابقات گزینشی المپیک که سال ۹۸ برگزار شد، شرکت کنم که به دلایلی نفر دیگری جایگزین من شد اما این بار حق به حق دار رسید و امیدوارم برای مسابقات پیش رو نیز به بهترین شکل ممکن آماده شوم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار