تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذیرش بیماران کرونایی خوزستان در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان پذیرش بیماران کرونایی در حال انجام است.
   فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان پذیرش بیماران کرونایی در حال انجام است و فعلا کمبودی از نظر تخت و دستگاه اکسیژن وجود ندارد.

او افزود: تا به حال حدود ۵۰ درصد از تخت‌های عادی در نظر گرفته شده برای پذیرش بیماران کرونایی و حدود ۷۰ درصد از تخت‌های بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان اشغال شده است.

ابول نژادیان بیا بیان اینکه  بسیار نگران شرایط در آبان‌ماه هستیم چراکه پیک آنفلوآنزا در آن زمان آغاز می‌شود و هنوز کرونا کنترل نشده است تصریح کرد: در حال حاضر کرونا در خانواده‌ها وجود دارد و شاهد آن هستیم که اعضای یک یا چند خانواده همزمان درگیر ویروس شدند که این نشان از ادامه داشتن میهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پاشنه آشیل ما در حوزه بهداشت بازارچه‌های محلی است که متولی ندارد و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که از مردم تقاضا می‌شود برای خرید به این اماکن مراجعه نکنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار