تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۷۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۲ هزار بسته کمک آموزشی بین دانش آموزان در هویزه
از سوی شرکت نفت و گاز اروندان ۲ هزار بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق همجوار تاسیسات شرکت توزیع شد.
   از سوی شرکت نفت و گاز اروندان ۲ هزار بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق همجوار تاسیسات شرکت توزیع شد و این اقدام در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش شهرهای خرمشهر، سوسنگرد، هویزه، بخش دارخوین و مدارس عشایری غرب کارون صورت گرفت.

جهانگیر پورهنگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تأمین نیاز‌های دانش آموزان مناطق کم برخوردار، با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش در مناطق پیش گفته نسبت به تهیه و توزیع اقلام آموزشی برای دانش آموزان مبادرت شد.

او با اشاره به تاکید وزارت نفت بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌های زیر مجموعه و اهتمام ویژه به تامین نیاز‌های مناطق همجوار با تاسیسات نفتی، افزود: امید است بتوانیم با حمایت و توجه لازم به این عزیزان، نقش مؤثری در به ثمر رساندن اهداف اموزشی و تعلیم و تربیت داشته باشیم.

پور هنگ بیان داشت: شرکت نفت و گاز اروندان علاوه بر رسالت ذاتی خود در تولید نفت و گاز، همواره دغدغه مسئولیت‌های اجتماعی جامعه پیرامونی شهری و روستایی این شرکت را داشته است که احداث دو باب مدرسه و تعمیر و مرمت اساسی و جزیی ۱۴ باب مدرسه دیگر از سوی بسیج سازندگی بخشی از خدمات اخیر این شرکت به ساکنان شریف مناطق مجاور تاسیسات است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا به موازات تحقق برنامه‌ها و استمرار تولید، با تأمین بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و هم اکنون نیز در تهیه اقلام کمک آموزشی و لوازم التحریر سهمی در مرتفع کردن بخشی از نیاز‌های مناطق پیرامونی داشته باشد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار