تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۰۷۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۹۵۰کلاس آموزشی از سوی خیران خوزستانی تحویل آموزش‌وپرورش شده است
  مدیرکل نوساری مدارس استان خوزستان گفت: تا پایان سال جاری در خوزستان یک هزار و ۳۰۰ کلاس آموزش ساخته می‌شود که از این تعداد سهم خیرین نزدیک به یک هزار کلاس است.

علی قربانی در حاشیه کلنگ زنی 2 مدرسه روستایی بخش های مرکزی و مشراگه شهرستان رامشیر اظهار داشت‌: دو باب مدرسه 6 کلاسه شهید عون خالدی در شهر مشراگه شهرستان رامشیر و مدرسه 2کلاسه روستای تلتلیه بخش مرکز این شهرستان با همت بنیاد برکت و اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان کلنگ زنی شد.

وی افزود: شهرستان رامشیر نیازمند توجه بیشتری نسبت به فضاهای آموزشی دارد و امید است با به ثمر رسیدن پروژه های کلنگ زنی شده تحولی در فضاهای آموزشی شهرستان رامشیر به وجود بیاید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان بیان کرد: طی 4 سال گذشته در شهرستان رامشیر، 60 کلاس درس تحویل داده شده و همچنین 20کلاس کانکسی برچیده شده است؛ تا انتهای سال 22 کلاس درس تحویل مردم شهر و روستاهای رامشیر خواهد شد.

وی افزود: از خیرین درخواست می‌کنیم با توجه به نیاز مناطقی چون رامشیر توجه‌شان به این مناطق جلب شود و مناطق محروم و بعضی از روستاها در آنها مدرسه ساخته شود.

قربانی با بیان اینکه "در سطح استان خوزستان نیز پیگیر حضور خیران هستیم" گفت: سال گذشته 1331 کلاس درس تحویل مناطق شهری و روستایی استان خوزستان داده شده و امسال نیز 1300 کلاس دیگر تحویل مردم داده می‌شود.

وی تصریح کرد: از 1300 کلاس درسی که امسال تحویل خواهد شد، 950کلاس با مشارکت خیرین استان خوزستان است.

وی گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان آماده کمک به خیرین در سطح استان است و در قالب طرح آجر به آجر شاهد حضور بیشتر عزیزان برای امر مقدس باشیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار