تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۰۷۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات تشییع و خاکسپاری ۴ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در خوزستان
  پیکرهای مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم خوزستان، شب گذشته (۲۱ مهر) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز وارد استان شدند.

عبدالرضا فرجیان‏، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با اعلام خبر ورود پیکرهای شهدای دفاع مقدس به اهواز گفت: در ادامه شرح وظایفی که برای کمیته جستجوی مفقودین تعیین شده است، با زحمات این گروه پیکرهای مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس خوزستان، به نام‌های شهید روزعلی کرملایی فرزند حسین از شوشتر‏، شهید روزعلی ایزدیان فرزند مراد از مسجدسلیمان و شهید فرامرز بهروان فرزند حمید از دزفول از طریق DNA و پلاک شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: این پیکرهای مطهر بعد از اقدامات قانونی، شب گذشته ۲۱ مهر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز به همراه پیکر شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم اندیمشک وارد اهواز شدند. شهید مهدی نظری در سال ۹۵ در منطقه حلب خان طومان سوریه در مبارزه با تکفیری‌ها به شهادت رسیده بود.

فرجیان با بیان اینکه این پیکرها مورد استقبال خانواده‌های شهدا و مسئولان قرار گرفتند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ستادهای برگزاری مراسم توسط فرمانداران از امروز ۲۲ مهر برنامه وداع با شهدا آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: مراسم وداع با پیکر شهید مهدی نظری در اندیمشک شامگاه امروز، ۲۲ مهر در کنار یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار می‌شود و مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۳ مهر از میدان شهدای اندیمشک به سمت گلزار بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: در مسجدسلیمان‏، شوشتر و دزفول مراسم تشییع شهدا پنجشنبه ۲۴ مهر برگزار می‌شود. در دزفول مراسم تشییع شهید بهروان ساعت ۹ به صورت خودرویی از بقعه سبزقبا به سمت گلزار شهدا انجام خواهد شد. در مسجدسلیمان مراسم تشییع شهید روزعلی ایزدیان ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد و پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کلگه به خاک سپرده می‌شود. در شوشتر نیز پیکر شهید روزعلی کرملایی در روستای زادگاهش در مهدی‌آباد شوشتر خاکسپاری خواهد شد که ساعت برگزاری مراسم هنوز اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، پیکر شهید علی چمبری هم شب گذشته ۲۱ مهر به استان خوزستان وارد شد اما مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام پنج‌شنبه ۲۴ مهر در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار