تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۰۷۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربیان بومی خوزستان باید تاوان عملکرد بد غیربومی‌ها را بدهند
  یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: غیربومی‌ها راحت وارد فوتبال خوزستان می‌شوند اما اگر یک بومی هدایت تیمی را عهده‌دار شود، فشار بیش از اندازه به او وارد می‌کنند و بعد نیز همین بومی‌ها باید تاوان عملکرد بد مربیان غیربومی را بدهند.

منصور ربیعه   در خصوص وضعیت تیم فولاد برای حضور در لیگ بیستم، اظهارکرد: فولاد نسبت به دو تیم دیگر استان تقریبا خوب یارگیری کرده و اقدام خوب این باشگاه حفظ شاکله تیم فصل قبل است. فعلا از نظر یارگیری فولاد مشکلی ندارد، ضمن این‌که سه بازیکن خارجی خوب و تاثیرگذار دارد. در هر صورت فعلا از نظر ظاهری و برگزاری اردوها و تمرینات، فولاد تیم خوبی است و نگرانی از بابت آن وجود ندارد.

وی درباره تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت: این تیم تا حدودی وضعیتش مشخص شده است و اگرچه دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد اما توانسته باتوجه به پولی که در جیب خود دارد، بازیکنان مورد نظر پورموسوی را جذب کند.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا نفت می‌تواند راه خوب فصل گذشته خود را ادامه دهد؟ عنوان کرد: خیر، نفت تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به نتایج خوب فصل قبل خود دست پیدا کند. البته نفت در لیگ می‌ماند و اگر شانس نیز همراه این تیم باشد می‌تواند در میانه‌های جدول قرار بگیرد.

ربیعه درباره وضعیت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: مجتبی حسینی نفراتی را برای این تیم انتخاب کرده که نسبت به آن‌ها در لیگ شناخت داشته است. این نفرات از نظر قیمتی نیز باتوجه به بودجه نفت‌مسجدسلیمان مناسب هستند. شاید کل بودجه نفت ۷ تا ۸ میلیارد تومان باشد که این پول را می‌تواند به کدام بازیکن بدهد؟ بر این اساس نیز مجبور به خرید از لیگ یک هستند. بازار نقل و انتقالات مانند بازار میوه‌فروشان است که اگر اول صبح رفتی، میوه خوب با قیمت بالا می‌خری، اما هرچه به ظهر نزدیک شوی، قیمت میوه‌ها به خاطر کیفیت‌شان پایین می‌آید. اکنون وضعیت بازار نقل و انتقالات ایران نیز به همین صورت است و اگر دیر به بازار برسی، مطمئنا نمی‌توانی بازیکنان خوب را جذب کنی زیرا نفرات خوب همان روزهای ابتدایی با تیم‌ها قرارداد بسته‌اند. در هر صورت با این شرایط امید چندانی به بقای نفت در لیگ برتر ندارم.

وی درباره قهر و آشتی‌های حسینی از نفت نیز گفت: یک مربی یا کار می‌کند یا کار نمی‌کند. از قهر و آشتی‌های حسینی تعجب می‌کنم. مگر آقای حسینی برای پذیرفتن هدایت نفت، شرایط این تیم را رصد نکرده است که حالا این‌گونه رفتار می‌کند؟ نفت‌مسجدسلیمان چهار سال است که چنین وضعیتی دارد و فصل قبل نیز آقای تارتار چنین شرایطی را داشت. می‌خواهم بدانم حسینی با چه دیدگاهی وارد مسجدسلیمان شده که تاکنون سه چهار بار است، استعفا داده است؟ این قهر و آشتی‌ها نه تنها به روحیه بازیکنان و تیم ضربه می‌زند، بلکه برای فوتبال خوزستان نیز فاجعه است که یک مربی از خارج استان هدایت آن را برعهده بگیرد و بعد هم این‌قدر قهر کند و بعد از او خواهش کنند که برگردد. به نظرم تدارکات تیم را به عنوان سرمربی بگذارند اما اجازه ندهند چنین شرایطی را برای تیم فوتبال خوزستان ایجاد کنند. وضعیت فوتبال خوزستان با این وضعیت، نگران‌کننده است. لیگ بیستم را برای نفت مسجدسلیمان سخت می‌بینم.

این پیشکسوت با گله‌مندی از بها ندادن باشگاه‌های لیگ برتری استان به بومی‌ها، افزود: غیربومی‌ها راحت وارد فوتبال خوزستان می‌شوند اما اگر یک بومی هدایت تیمی را عهده‌دار شود، فشار بیش از اندازه به او وارد می‌کنند و بعد نیز همین بومی‌ها باید تاوان عملکرد بد مربیان غیربومی را بدهند که این اصلا خوب نیست.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار