تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۰۷۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان: کارشکنی‌ها تیم را بلاتکلیف گذاشته است
 معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید کارشکنی‌هایی که از سوی برخی افراد و همچنین عدم تمدید مجوز مربوط به وزارت نفت، باشگاه نفت را بلاتکلیف نگه داشته است.

 مصطفی سلیمانی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما در شرایط خوبی قرار ندارد. با وجود این که سال گذشته توانستیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم و رتبه خوبی در لیگ کسب کنیم و در جام حذفی هم تا چهار تیم نهایی بالا بیاییم اما متاسفانه قانون شرکت نفت مبنی بر تمدید دوره مدیریت در هر سال باعث شده است که هیات مدیره بلاتکلیف بماند. در حال حاضر آقای ورناصری نماینده شهرستان تلاش می کند که این مجوز را از وزارت نفت بگیرد و ظاهراً امروز یا فردا صادر خواهد شد.

او ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم تیم قدرتمندی روانه مسابقات کنیم. هرچند زمان خیلی زیادی را از دست داده‌ایم. تلاش های خیلی زیادی هم صورت گرفته اما کار بسیار سختی داریم و امیدواریم امانتی که از مردم مسجدسلیمان دست ماست را به سر منزل مقصود برسانیم که در واقع همان بقا در لیگ است که کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: تمرینات تیم حدود ۱۰ روز است در تهران شروع شده است و مجتبی حسینی تمام تلاشش را انجام می دهد اما کارشکنی هایی که از سوی برخی افراد و همچنین عدم تمدید مجوزی که مربوط به وزارت نفت است، ما را بلاتکلیف نگه داشته است. از وزارت نفت خواهش داریم که هر چه سریع تر این موضوع را حل کند تا بتوانیم یک تیم قدرتمند روانه مسابقات کنیم.

او درباره صحبت های وزارت نفت مبنی بر این که حمایت می کنند اما نه حمایت مالی عنوان کرد: من هم اصلا متوجه نشدم منظورشان چیست چرا که اکنون مشکل ما فقط مشکل مالی است. با توجه به شرایط کرونا شرکت های خصوصی چندان تمایلی به تیم داری ندارند و خیلی تیم های لیگ برتری هم با مشکل مواجه هستند. شهر ما تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بشکه نفت صادر کرده و حق زیادی در تمام مسائل فرهنگی و اقتصادی دارد. تیم ما هر سال نسبت به تیم های دیگر کمتر هزینه می کند و شهری که این همه به کشور ما خدمت کرده باید حداقل بودجه را داشته باشد تا یک تیم خوب روانه مسابقات کند.

:
:
:
آخرین اخبار