تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۲۰۷۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
تعدیل نیروهای بومی در شرکت‌های دزفول پذیرفتنی نیست
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن انتقاد از تعدیل نیرو در شرکت‌های کشت و صنعت دزفول گفت: باید جذب نیروها، مدیران و کارشناسان بومی شهرستان دزفول در اولویت شرکت‌های کشت و صنعت باشد.

 علی فرهمندپور عصر دوشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: بیکاری یکی از مشکلات اصلی شهرستان دزفول است پس ضمن انتظار از مدیرعامل شرکت شهید بهشتی برای ایجاد طرح‌های اشتغالزا، مخالف هرگونه اخراج یا تعدیل نیروهای بومی حتی یک نفر در این شرکت هستیم.

وی با تاکید بر لزوم بازگشت به کار نیروهای بومی اخراج شده گفت: شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی از زمان تاسیس تا چند سال پیش یکی از بهترین و سودآورترین شرکت‌های کشت و صنعت کشور بوده ولی متاسفانه با سوء مدیریت‌ در سال‌های اخیر وضعیت مطلوبی ندارد.

فرهمندپور با انتقاد از عزل و نصب‌های بدون مشورت و بی‌توجه به تبعات سیاسی و اجتماعی به ویژه استفاده از نیروهای غیربومی در شهرستان دزفول اظهار امیدواری کرد: شاهد خبرهای خوبی از سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول باشیم.

وی افزود: شرکت شهید بهشتی به عنوان یک سرمایه باید حفظ شود که یکی از عوامل پایداری آن در عرصه تولید، داشتن نیروی انسانی فعال و با انگیزه است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: زمانی که نیروی انسانی یک مجموعه دارای انگیزه و امنیت شغلی باشند به طور قطع به رشد مجموعه کمک خواهند کرد از این رو انتظار می‌رود مدیران شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیروهای خود در نظر نگیرند تا کارگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

تعدادی از نیروهای بومی شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول چندی پیش بنا به دلایل نامعلوم لغو قرارداد شده بودند؛ این نیروها خواستار بازگشت به کار خود شده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار