تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۰۷۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز احداث ۲ مدرسه در رامشیر
  در راستای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، عملیات ساخت دو مدرسه ۲ و ۶ کلاسه در رامشیر آغاز شد.

علی قربانی امروز (۲۱ مهر)، در آیین آغاز ساخت دو مدرسه ۲ و ۶ کلاسه در رامشیر، اظهار کرد: امروز در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی، عملیات ساخت دو مدرسه در قالب ۸ کلاس درس در شهرستان رامشیر آغاز شد تا دانش آموزان عزیز در فضایی ایمن، مستحکم و زیبا تحصیل کنند.
 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان رامشیر افزود: طی چهار سال اخیر در شهرستان رامشیر ۶۰ کلاس درس احداث و ۲۰ کلاس کانکسی برچیده شد و کلاس‌های مقاوم جایگزین آن‌ها شد. همچنین تا پایان سال، ۲۲ کلاس درس دیگر به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به جزئیات این دو پروژه، گفت: کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید عون خالدی با مساحت هزار و ۶۱۶ مترمربع و زیربنای آموزشی ۳۸۰ مترمربع از محل اعتبارات بنیاد برکت در شهر مشراگه به زمین زده شد. همچنین عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه ابوذر با زیربنای ۱۰۵ متر مربع در روستای تلتلیه و با اعتبارات استانی آغاز شد.

قربانی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی بیان کرد: نوسازی مدارس خوزستان آماده همکاری با خیرین عزیز در مشارکت و ساخت مدرسه در روستاها، مناطق محروم و همچنین تعدادی از مدارس قدیمی در مرکز شهر که نیاز به تخریب و بازسازی دارند، است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار