تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۰۷۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام به همراه فولاد در اندیشه کسب جایگاه بهتر در لیگ بیستم
تیم فوتبال فولاد خوزستان با وجود موفقیت در فصل گذشته، تمرین خود را به صورت جدی از یک ماه گذشته برای حضور مقتدرانه در فصل آینده لیگ‌ برتر آغاز کرده و تاکنون چندین بازی تدارکاتی انجام داده است.
  فولاد که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است ، قطعا نبردهای سختی در ادامه لیگ خواهد داشت و باید منتظر اولین نمایش رسمی تیم نکونام با فولاد بمانیم، تیمی که در تمامی بازی‌های تدارکاتی خود پیش از شروع رقابت های لیگ برتر موفق به پیروزی شده است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان تمرین خود را در کردان کرج دنبال می‌کند، شاگردان نکونام که پیش از این در تهران اردو زده بودند، تاکنون چهار بازی دوستانه انجام داده‌اند که در هر چهار بازی موفق به پیروزی پرگل شده اند.

تمرین بدنسازی و کار با وزنه نیز در دستور کار بازیکنان فولاد قرار دارد تا در وضعیت خوب بدنی برای مسابقات لیگ بیستم آماده شوند. فولادخوزستان فصل قبل از نظر بدنی یکی از تیم‌های موفق لیگ بود که این آمادگی بدنی به همراه عملکرد مناسب فنی در نهایت باعث موفقیت و کسب سهمیه آسیایی برای این تیم شد.

جواد نکونام برای ادامه موفقیت فولاد در فصل جدید، شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرد و چند بازیکن جدید به خدمت گرفت که سرشناس ترین آنها محسن فروزان سنگربان سابق تیم ملی و استقلال است. بی شک حضور این بازیکن در بین سرخپوشان، دروازه فولادی‌ها را به نقطه‌ای امن تبدیل خواهد کرد.

تیم فولاد تاکنون بازیکنانی همچون حسین ابراهیمی، سیدمهران موسوی، سینا شاه‌عباسی، شروین بزرگ، علی سبحانی و عارف غلامپور را به خدمت گرفته و با ۱۸ بازیکن از محصولات آکادمی باشگاه تمدید قرارداد کرده است.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم فولاد در اصفهان برگزار خواهد شد و فولادی ها تمرین خود را در این مکان پیگیری می کنند. شاگردان جواد نکونام در اردوی اصفهان ۲ دیدار تدارکاتی با سپاهان و ذوب‌آهن برگزار خواهند کرد.

تیم فولاد فصل گذشته نشان داد که راه غلبه بر تیم‌های بزرگ را به خوبی بلد است و به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در لیگ است تا از این طریق دل هوادارانش را شاد کند. نکونام در مصاف با رقبای خود ثابت کرد با فرصت دادن به نیروهای جوان می تواند موانع بزرگ را از سر راه بردارد.

تیم فولاد خوزستان در ۲ دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون ۲ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است. فولادی ها فصل گذشته با درخشش بازیکنان و تدابیر کادر فنی در نهایت موفق به کسب سهمیه آسیایی شدند و حالا این تیم باید در سه جبهه با دیگر حریفان مبارزه کند.

هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتواند در جام باشگاه های آسیا بازی های خوبی به نمایش گذاشته و در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب یک جام شوند.

جواد نکونام سرمربی فولادی ها معتقد است که تیمش کم کم شرایط خوب خود را به دست می آورد اگرچه تیم فولاد هنوز هم در حال یارگیری بوده و با بازیکنان مدنظر کادر فنی در حال مذاکره است.

وی گفت: شاکله اصلی تیم سال قبل حفظ شده است. بازیکنانی که دلشان با تیم بود، ماندند، اما بازیکنانی که کار را سال گذشته برای ما سخت کردند از تیم جدا شدند. چندین بازیکن جذب شده است و چند بازیکن جوان هم به فولاد پیوستند. همچنین چند بازیکن از آکادمی فولاد به تیم بزرگسالان اضافه شدند که شرایطشان فوق العاده است. هر کسی خوب تمرین کند و خوب بازی کند، می تواند در ترکیب تیم فولاد قرار بگیرد.

سرمربی فولاد گفت: دوست دارم در فولاد بمانم چون شرایط برای من و بازیکنانم اینجا خوب است. با وجود آقایان آذری و محمدی کار برای من در فولاد راحت تر شد. فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشتم و امیدوارم سال جدید هم این اتفاق بیافتد. 

تیم فولاد فصل گذشته با کسب ۵۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت که این موضوع شادی هواداران را به همراه داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار