تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۷۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۰ کیلوگرم حشیش در اندیمشک کشف شد
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان‌ اندیمشک خبر داد.

 سید محمد صالحی دوشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان اندیمشک یک دستگاه تریلی کشنده حامل مواد افیونی را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلو گرم موادمخدر بدون لفافه از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف پارچه قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک نیز با اشاره به کشف مقادیری پارچه قاچاق از یکدستگاه خودرو گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۲ طاقه انواع پارچه و ۱۲ طاقه پارچه فله کشف شد.

سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت : کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 دستگیری ۶ سارق و خرده فروش مواد مخدر در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۶ سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی سه سارق منزل و سه فروشنده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده ادامه داد : طرح پاکسازی مناطق جرم خیز در آبادان با هدف به دام انداختن سارقان و فروشندگان مواد مخدر در حوزه کلانتری ۱۱ طی ۲۴ ساعت به مرحله اجراء درآمد.

وی تصریح کرد: سارقان در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

دستگیری سارق مغازه ها و کشف ۱۰فقره سرقت در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری سارق حرفه ای مغازه ها و کشف ۱۰فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد وگفت : در پی سرقت اموال چند مغازه در بهبهان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی، پس از تحقیق و بررسی کارشناسی محل سرقت و جمع آوری سرنخ های لازم، موفق شدند سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از مغازه ها و اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار