تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۰۷۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنوز غرامت اسکوچیچ را نگرفته‌ایم / به دنبال باز شدن پنجره باشگاه هستیم
  مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این‌که هنوز آن غرامتی که اسکوچیچ باید به ما می‌داد به باشگاه نرسیده است، گفت: این پول در مرحله انتقال است و اگر هرچه سریع‌تر به حساب باشگاه واریز نشود، مجبوریم از طریق فیفا پیگیری کنیم.

علی عیسی‌زاده   درخصوص وضعیت صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: همان‌طور که همه می‌دانند به مدت ۲ ماه وضعیت باشگاه بلاتکلیف بود تا این‌که تصمیم بر این شد که هیات‌مدیره قبلی به کار خود ادامه دهد. با توجه به زمانی که از دست دادیم نیز آخرین باشگاهی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و ۱۲، ۱۳ روزی است که اقدام به جذب بازیکن کرده‌ایم. البته هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است و همزمان که پیگیر جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم هستیم، به دنبال رفع مشکلات مالی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیز هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت پول غرامت اسکوچیچ به باشگاه رسید؟ گفت: هنوز خیر ولی در مرحله انتقال است. البته از این بابت به دلیل مشکلات مالی کمی تحت فشاریم و اگر پول هرچه سریع‌تر به حساب باشگاه واریز نشود، مجبوریم از طریق فیفا پیگیری ‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین درباره این‌که چرا این تیم تاکنون به اردو نرفته است؟ عنوان کرد: مشکلات مالی واقعا اذیت کننده است و باعث شده که نتوانیم اردو بزنیم. البته اگر تا یکی دو روز آینده بخشی از مشکلات مالی مرتفع شود، روز چهارشنبه در تهران اردو خواهیم زد و در تست ایفمارک هم شرکت می‌کنیم. 

وی درباره استفاده از بازیکنان بومی‌ در ترکیب نفت آبادان نیز گفت: اندیشه و تفکر هیات‌مدیره این است که بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنیم و خدا را شکر پورموسوی نیز نگاه خوبی به استفاده از بازیکنان بومی دارد. به هر حال امسال هم مثل فصل قبل، بخش بسیاری از نفراتی که به خدمت گرفته‌ایم از بازیکنان خوبِ بومی استان هستند. برای لیگ نوزدهم، کادرفنی تست‌های زیادی از بازیکنان گرفت و بخشی از بازیکنان نیز به این صورت جذب تیم شدند. یقینا هر کسی که به کار تیم بیاید، در لیگ بیستم با نفت آبادان خواهد بود.

عیسی‌زاده درباره تداوم حرکت رو به جلوی نفت نیز خاطر نشان کرد: اگر مشکلات مالی مرتفع شود و مسئولان در این زمینه به ما کمک کنند، یقین داشته باشید که نفت در لیگ بیستم جایگاهی بهتر از لیگ نوزدهم کسب خواهد کرد.

وی درباره کادر فنی بومی تیم نیز عنوان کرد: بیشتر نفرات کادر فنی، بومی است و هدف این بوده است که از تجربیات مربیان و پیشکسوتان آبادان که سال‌ها برای فوتبال این شهر زحمت کشیده‌اند، به خوبی بهره‌مند شویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار