تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهنمای خرید آینه کنسول های چوبی جدید و کلاسیک

آینه کنسول جزء وسایل دکوری و تزیینی خاص و زیبا به شمار می رود که از گذشته تا به امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است . میز کنسول اولین بار در قرن ۱۷ میلادی در فرانسه طراحی و تولید شد که در آن زمان برای زیبایی خانه های اشرافی مورد استفاده قرار می گرفت به همین علت میز کنسول های مدل فرانسوی طرح های سلطنتی و لوکس دارند .

در گذشته میز کنسول فقط دو پایه داشته است که روی آن یک میز نیم دایره قرار می گرفت و پشت آن یک براکت برای نصب روی دیوار وجود داشت ، براکت نام دیگر کنسول می باشد .

میز کنسول های قدیمی اکثرا کشو نداشتند و فقط برای قرار دادن آینه و وسایل دکوری مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه انواع کشو دار آن نیز موجود می باشد . شما میتوانید انواع مدل و قیمت آینه کنسول جدید را اینجا مشاهده نمایید . آینه کنسول نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی خانه ها دارد و می تواند به راحتی با دیگر وسایل خانه مانند میز ناهار خوری و سایر مبلمان منزل ست شود .

آینه و کنسول

انواع آینه کنسول :

نوع آینه کنسول یا توجه به دکوراسیون کلی منازل می تواند مدرن یا کلاسیک باشد . به صورتی که اگر از مدلهای جدید مبل راحتی  و دیگر وسایل مدرن استفاده میکنید میبایست آینه و میز کنسول مدرن انتخاب کنید .  اما اگر دوستدار طرحهای کلاسیک و سنتی هستید یک آینه کنسول کلاسیک برای شما مناسب است .

آینه کنسول ها طرح های متنوعی دارند که طرح های ساده برای خانه های کلاسیک و طرح های منبت کاری شده برای خانه های سلطنتی مناسب هستند . برخی از مدل های آینه روی میز کنسول قرار می گیرند و بعضی دیگر روی دیوار نصب می شوند .

متریال های مناسب آینه کنسول :

برای تهیه آینه کنسول از متریال های مختلفی استفاده می کنند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند . از جمله متریال های مناسب برای آینه کنسول انواع چوب ، فلزات و سنگ مرمر و آینه می باشد .

آینه هم نیاز به یک قاب زیبا متناسب با میز کنسول دارد . جنس قاب آینه باید با جنس میز کنسول یکی باشد برای مثال اگر جنس کنسول از سنگ مرمر باشد ، قاب آینه هم باید از همین جنس ساخته شود . در ادامه با متریال های مختلف آینه کنسول بیشتر آشنا می شویم .

میز کنسول چوبی

آینه کنسول از جنس چوب های قهوه ای ، ماندگار و اصیل :

یکی از متریال های پر کاربرد و پرطرفدار مناسب آینه کنسول ، چوب می باشد . چوب هایی که به رنگ فندقی ، گردویی و ماهاگونی هستند علاوه بر زیبایی ، ماندگاری فراوانی هم دارند . این نوع چوب از گذشته تا به امروز جذابیت خاص خود را حفظ کرده و هیچگاه از مد نیفتاده است .

اگر چوب های مورد استفاده در آینه کنسول منبت کاری شوند زیبایی و جذابیت آنها چندین برابر می شود و برای دکوراسیون های شیک و مجلل مناسب هستند . چوب های تیره تر معمولا سبک هستند و قیمت بالایی دارند . انتخاب یک آینه کنسول مدرن چوبی در کنار دیگر وسایل هم جنس مانند جدیدترین مدلهای میز تلویزیون چوبی و مبلهای مدرن میتواند معجزه ای برای دکوراسیون داخلی منزل شما به ارمغان بیاورد .

آینه کنسول از جنس چوب سفید :

اگرچه چوب های سفید رنگ ، دوام و استحکام چوب های تیره را ندارند اما این نوع چوب ها به دلیل داشتن زیبایی و ظرافت طرفداران بسیار زیادی داشته و برای ساخت آینه کنسول مورد استفاده قرار می گیرند .

برای افزایش جذابیت و زیبایی این نوع آینه کنسول می توان آن را منبت کاری کرد و با استفاده از رنگ آمیزی های زیبا ظاهر چشمگیری به وجود آورد . آینه کنسول از جنس چوب سفید به راحتی با دیگر اجزای خانه ست می شود . اما به دلیل ظرافت این نوع آینه کنسول باید از آن به خوبی مراقبت کرد .

آینه کنسول از جنس سرامیک و سنگ مرمر :

نوع جدید تر و البته گران تر ، آینه کنسول ها از جنس سنگ مرمر و سرامیک است که طرفداران زیادی دارند . داشتن استحکام بالا و عمر طولانی این نوع متریال باعث گران قیمت شدن آن شده است .

سنگ مرمر با رنگ سفید و زیبای خود و همچنین داشتن قابلیت نقش و نگاری برای استفاده از آینه کنسول مناسب می باشد و زیبایی و جذابیت فراوانی به آن می بخشد .

میز کنسول چوبی

آینه کنسول فلزی :

یکی دیگر از متریال های مورد استفاده برای آینه کنسول ، فلز می باشد . این نوع فلز باید ضد زنگ باشد . فلزاتی که در مقابل رطوبت مقاوم نیستند و زنگ می زنند ، برای ساخت آینه کنسول مناسب نمی باشند .

از جمله فلز های مناسب می توان به مس ، استیل و برنج اشاره کرد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند . پس از نقش و نگاری روی فلزات نقش های برجسته آنرا رنگ آمیزی می کنند که باعث جذابیت بیشتر آنها می شود .

راهنمای خرید آینه کنسول :

امروزه به دلیل اهمیت طراحی داخلی ، آینه کنسول در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید می شوند . برای خرید انواع آینه کنسول می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید .

اگر قصد خرید حضوری و دیدن انواع آینه کنسول از نزدیک را دارید می توانید به بازار بزرگ یافت آباد مراجعه کنید و برای کسانی که وقت و امکان خرید حضوری را ندارند مراجعه سایت های فروش مطمئن مانند سایت های اینترنتی مثل دی ایران با آدرس اینترنتی DayIran.Com که از سایتهای معتبر این عرصه است و دارای انواع مدلهای آینه کنسول برای فروش به سراسر کشور می باشد توصیه می شود .

:
:
:
آخرین اخبار