تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۰۷۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر مطهر شهید مدافع حرم اندیمشکی به زادگاهش برمی گردد
  پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم اندیمشک پس از چهار سال، در یک عملیات تفحص شناسایی شده و به زادگاهش اندیمشک برمی گردد.

  فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان یکشنبه در نشست هماهنگی استقبال از پیکر شهید در فرمانداری این شهرستان گفت: پیکر مطهر شهید نظری از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک به زادگاهش منتقل می شود.
 سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین نژاد روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام در فرمانداری افزود: پیکر تعدادی از شهدای عزیز که سال ۹۵ در جنوب حلب مفقود شده بودند پس از پیگیری ، تفحص شده و به میهن اسلامی برمی گردند.
وی اظهار داشت: این پیکرهای مطهر در حرم مطهر امام رضا (ع) طواف داده شده و سپس به زادگاهشان منتقل خواهد شد.
وی گفت: شهدای والامقام مدافع حرم آبروی ایران اسلامی هستند و برای ملت قدرشناس ایران اسلامی همواره الگو خواهند بود.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم با بیان اینکه مردم اندیمشک با تقدیم شهدای مدافع حرم ، به خوبی اعتقاد خود را به ارزش های اسلامی نشان داده اند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم ویژه تشییع پیکر مطهر شهید نظریبا رعایت کامل پروتکل ها انجام می شود.
پیمان جهانگیری افزود: شهدا افتخار مردم شهرستان اندیمشک هستند و شهدای مدافع حرم از جایگاه ویژه ای بین مردم برخوردار هستند.
سروان شهید مدافع حرم مهدی نظری متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۴ و اهل شهرستان اندیمشک، در جریان حمله نیروهای تکفیری در منطقه حلب سوریه در  خردادماه سال ۹۵ به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

مردم اندیمشک علاوه بر تقدیم یکهزار شهید در دوران دفاع مقدس ، هفت شهید مدافع حرم نیز تقدیم اسلام کرده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار