تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۰۷۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین تجهیزات سخت‌افزاری دانشجویان
 سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، با اشاره به اینکه ترم گذشته تعدادی از دانشجویان تجهیزات سخت‌ افزاری در اختیار نداشتند، گفت: به منظور کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز دانشجویان، قرار است از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

لطف‌اله عمادعلی اظهار کرد: با توجه به مجازی شدن آموزش عالی کشور، طبیعتا در این زمینه مشکلاتی برای دانشجویان و دانشگاه‌ها نیز به وجود آمد. عمده مشکلات دانشگاه ما در ابتدای شیوع کرونا، مشکلات زیرساختی مانند پهنای باند اینترنت، سرورها و سامانه‌های تدریس آنلاین و آفلاین بودند که خوشبختانه برای این ترم مشکلات حل شده و تجهیزات لازم را برای تولید محتوای آموزشی در اختیار اساتید قرار داده‌ایم. همچنین برای رایگان شدن اینترنت دانشجویان درخواستی به وزارت ارسال کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ترم گذشته تعدادی از دانشجویان با مشکلاتی در تامین تجهیزات سخت افزاری مانند گوشی همراه هوشمند و لپ‌تاپ مواجه شدند، گفت: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان از بنیه مالی خوبی برخوردار نیستند، تجهیزات سخت‌افزاری در اختیار نداشتند. این دانشجویان شناسایی شدند و اطلاعات را به وزارت علوم ارسال کردیم، وزارت نیز به ما قول داد که تجهیزات تعدادی از دانشجویان را تامین کند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ادامه داد: با بودجه‌ای که وزارت در اختیار دانشگاه قرار داد، توانستیم چهار پنج گوشی همراه هوشمند تهیه کنیم و در اختیار دانشجویان قرار دهیم. متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، دانشگاه نمی‌تواند کمک زیادی در این زمینه کند.

عمادعلی در پایان گفت: به منظور کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز دانشجویان، قرار است از ظرفیت خیرین استفاده کنیم. امیدواریم با استفاده از خیرین و کمک نماینده نهاد رهبری در شهرستان، مشکلات سخت‌افزاری دانشجویان حل شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار