تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۰۷۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتمام طرح‌های نیمه تمام به توسعه فضا‌های آموزشی در شادگان می‌انجامد
صبری پور با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام به توسعه فضا‌های آموزشی در شادگان می‌انجامد، گفت: تکمیل پروژه‌ها باید تسریع شود.
 امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان  به برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات فضای آموزشی این شهرستان با حضور نماینده مردم شهرستان، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان اشاره کرد و گفت: توسعه، تجهیز و بهسازی مدارس این شهرستان امری ضروری است.

او بر تلاش به منظور توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و بهبود وضعیت فضای آموزشی این شهرستان تاکید کرد و افزود: هم اکنون ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی در سطح شهرستان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام طرح‌های نیمه تمام شاهد توسعه فضا‌های آموزشی در این شهرستان باشیم.

صبری پور در ادامه فرسوده بودن برخی از فضا‌های آموزشی را از مهمترین مشکلات مدارس شادگان برشمرد و بیان کرد: توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی شهرستان یک ضرورت است، ضمن اینکه در حال حاضر پروژه‌های خوبی در زمینه فضای آموزشی در حال اجرا است که با توجه به نیاز منطقه باید هر چه سریع‌تر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان تحصیل در فضا‌های آموزشی مناسب، ایمن و مجهز را حق همه دانش آموزان دانست و اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان این ملت هستند و باید در مدرسه‌ای مناسب درس بخوانند و از آموزش‌های با کیفیت به ویژه در شرایط بحرانی کرونا بهره‌مند شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار