تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۰۷۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
فاضلاب اهواز و شهرستان های اطراف باید کامل اجرا شود
   رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اجرای کامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مهم‌ترین اولویت این حوزه است که به صورت ویژه توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.

  سید کریم حسینی شامگاه یکشنبه در نشست اجرای جمع‌آوری شبکه‌های فاضلاب که با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد، بیان کرد: با توجه به مخاطرات بهداشتی که دفع فاضلاب از طریق جوی‌های سطحی دارد، اجرای کامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مهم‌ترین اولویت این حوزه است که به صورت ویژه توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.

وی افزود: به طور حتم در راستای اخذ ردیف اعتباری فاضلاب برای شهرهای باوی، کارون و حمیدیه باید در سطح ملی رایزنی خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: شرکت آبفای استان در راستای ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب در شهرهای باوی، حمیدیه و کارون باید در تأمین نیروی انسانی و ماشین‌آلات لازم، اقدام کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبفای خوزستان، باید شرکت آب و فاضلاب با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال به حداقل رساندن مشکلات آب و فاضلاب شهر اهواز باشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار