تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
4 سایت عالی و فوق العاده برای انتخاب انلاین معلم خصوصی را بشناسید!

در این مقاله بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی می شوند. اگر می خواهید برای موفقیت در درس و تحصیل و یا یادگیری زبان و نرم افزار از کلاس خصوصی استفاده کنید و در جستجوی بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان هستید ادامه این مطلب را بخوانید. استفاده از کلاس های خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب می تواند برای موفقیت در درس و تحصیل بسیار موثر باشد. از جمله بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان می توان به سایت های ایران مدرس، تدریس ریاضی، tutor.com و hometutorsite.com اشاره کرد و این سایت ها در ادامه معرفی شده اند. با مراجعه به سایت های گفته شده می توانید به صورت مستقیم با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و یک معلم مجرب با قیمت مناسب انتخاب نمائید.

معیارهای انتخاب بهترین سایت های تدریس خصوصی

قبل از اینکه تعدادی از بهترین سایت های تدریس خصوصی داخل و خارج از ایران را معرفی کنیم در رابطه با معیارهای انتخاب بهترین سایت های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. سایت های خوب تدریس خصوصی سایت هایی هستند که اطلاعات کاملی از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی دارند. برای اینکه کاربران بتوانند از بین مدرسین زیادی یک معلم خصوصی خوب را به صورت آنلاین انتخاب نمایند، سایت خوب تدریس خصوصی باید تعداد بالایی مدرس و استاد ثبت نامی داشته باشد. بنابراین در این مقاله سایت هایی را به عنوان برترین سایت های تدریس خصوصی معرفی می کنیم که تعداد مدرسین ثبت نامی بالایی دارند. به عنوان مثال، سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، که بزرگترین سایت تدریس ایران است، تا سال 1400 نزدیک به 22000 مدرس ثبت نامی دارد.

نکته دیگری که برای انتخاب یک سایت خوب تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشیم این است که اطلاعات اساتید را به صورت کامل ارائه کرده باشد و متقاضیان کلاس خصوصی به مراجعه به آن سایت بتوانند برای هر استاد اطلاعات کاملی را مشاهده نموده و به این ترتیب بتوانند استاد خوبی را برای خودشان انتخاب نمایند. مواردی که باید در یک سایت تدریس خصوصی نمایش داده شود تا کاربران بتوانند با آگاهی کامل استاد و معلم مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند شامل رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی استاد، دانشگاه محل تحصیل، سابقه کاری و تجربه استاد در تدریس خصوصی، قیمت درخواستی هر معلم برای هر ساعت یا هر جلسه کلاس خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی که با استاد کلاس داشته اند، نمونه فیلم تدریس خصوصی مدرسین و .... است. اگر یک وب سایت این موارد را ارائه کرده باشد، متقاضیان کلاس خصوصی می توانند به بهترین شکل استاد و معلم خصوصی مورد نظر خودشان را انتخاب نموده و بهترین تجربه را از کلاس خصوصی داشته باشند.

در کنار موارد ذکر شده در بالا، چنانچه در یک وب سایت تدریس خصوصی امکان تماس مستقیم و بی واسطه با مدرسین وجود داشته باشد در این حالت شاگرد یا والدین ایشان می تواند قبل از شروع کلاس با چند استاد مستقیم حرف زده و از نحوه حرف زدن استاد هم بیشتر متوجه خواهد شد که با کدام استاد کلاس داشته باشد.

با توجه به مواردی که ذکر شد، در ادامه تعدادی از بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی خواهد شد. با مراجعه به سایت های زیر می توانید یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب کنید و در درس و تحصیل پیشرفت کنید.

برترین سایت های تدریس خصوصی برای انتخاب معلم خصوصی به صورت آنلاین

1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

ایران مدرس IranModares.com بزرگترین و برترین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس است. تمام مواردی که در بالا برای یک سایت خوب تدریس خصوصی توضیح داده شده در این سایت رعایت شده است. اطلاعات کاملی برای تمامی اساتید در این سایت قابل مشاهده است و می توانید شماره تماس مستقیم و بدون واسطه مدرسین در کنار نرخ درخواستی هر استاد را مشاهده نمائید.

در ایران مدرس، مدرسینی که به صورت جدی تر در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند و یا تدریس خصوصی آنلاین را انجام می دهند، مدرک تحصیلی و رزومه کاری، جزوه و نمونه سوال امتحانی، فیلم نمونه تدریس و .... هم قرار داده اند و می توانید هم از این مطالب آموزشی استفاده کنید و هم اینکه با توجه به این موارد، یک استاد و معلم خصوصی خوب، مجرب و با سواد برای خودتان انتخاب نمائید. در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ارائه شده است و می توانید مستقیم با اساتید خوب در ارتباط باشید. در این وب سایت کاملترین لیست معلم های خصوصی ایران ارائه شده است و می توانید با اطمینان و بدون هیچ واسطه ای معلم خودتان را برای برگزاری کلاس خصوصی در منزل و یا به صورت آنلاین انتخاب نمائید.

2- سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/

اگر در جستجوی یک معلم خصوصی ریاضی خوب هستید، علاوه بر سایت ایران مدرس می توانید به سایت تدریس ریاضی هم مراجعه نمائید. در سایت تدریس ریاضی فقط مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده اند و می توانید مشخصات کامل و شماره تماس معلم های ریاضی را در این وب سایت هم مشاهده کنید. البته در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php  هم می توانید لیست معلم های ریاضی را ببینید. اما در سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی تری فقط لیست معلم های خصوصی ریاضی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز و کل ایران ارائه شده است.

3- سایت https://www.tutor.com/

سایت tutor.com یک سایت خوب در زمینه تدریس خصوصی است که می توانید برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین به این سایت هم مراجعه کنید. البته اگر داخل ایران هستید توصیه می شود از همان سایت ایران مدرس استاد انتخاب نمائید. چرا که قیمت ها مناسب تر است و می توانید به صورت حضوری و در منزل با معلم های خصوصی داخل ایران هم کلاس داشته باشید. برای افرادی که مثلا در زمینه یادگیری زبان انگلیسی یا آلمانی و فرانسوی و ... در جستجوی استاد و معلم خصوصی نیتیو هستند می توانند به این سایت مراجعه نمایند.البته همانطور که می دانید اساتید سایت های تدریس خصوصی خارج از ایران هزینه کلاس را به دلار محاسبه می کنند و در نتیجه قیمت کلاس ها بالا خواهد بود.

4- سایت https://www.hometutorsite.com/

این سایت هم یکی از بهترین سایت ها در زمینه تدریس خصوصی است و اگر می خواهید معلم خصوصی آنلاین انتخاب کنید می توانید به این وب سایت هم مراجعه نمائید.

توضیحات تکمیلی در رابطه با سایت های عالی تدریس خصوصی

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان که برای انتخاب معلم تدریس خصوصی دبیرستان، ابتدایی، دانشگاه و ... می توانید از این سایت ها استفاده کنید ارائه شد. بدون شک، سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برترین سایت برای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی به صورت آنلاین است. اگر نیازمند خدمات تدریس خصوصی تهران، آموزش تدریس خصوصی در تبریز، اصفهان، مشهد، یزد، شیراز و یا هر جای ایران هستید و می خواهید تدریس خصوصی در منزل داشته باشید و یا به صورت آنلاین از این کلاس ها استفاده کنید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید. تدریس خصوصی آنلاین هم برای یادگیری گزینه خوبی است ولی تدریس خصوصی در منزل بازدهی بیشتری دارد. در سایت های دیگر مانند www.tutor.com هم می توانید معلم های زبان اصلی برای یادگیری مثلا زبان انگلیسی را مشاهده کنید. معلم آنلاین مزیتی که دارد این است که مکان برای تدریس خصوصی لازم ندارید و می توانید در هر زمانی از این کلاس ها استفاده کنید. در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان، شیمی و ... هم نگران نباشید. در سایت های معرفی شده از جمله ایران مدرس تمامی اساتید ذکر کرده اند که چه هزینه ای برای کلاس های خصوصی و برای هر ساعت یا جلسه تدریس در نظر دارند.

نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی

به عنوان یک مطلب تکمیلی، در رابطه با نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر معلم خصوصی ریاضی، معلم خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری را دارید، برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید. به این ترتیب فرصت لازم برای مرور درس و حل تمرین و مسئله در اختیار خواهید داشت. در نتیجه نمره بهتری خواهید گرفت.

2- در کنار استفاده از کلاس های خصوصی خوب درس بخوانید. با درس خواندن خودتان و با حل تمرین و مسئله نتیجه بهتری خواهید گرفت.

3- با یک معلم خصوصی خوب کلاس برگزار کنید. کیفیت را فدای قیمت نکنید. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه بیشتری را درخواست کند.


:
:
:
آخرین اخبار