تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۷۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد تیم‌های خوزستانی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال
  در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ برتر زمان باقی مانده است،نمایندگان خوزستان در فصل نقل و انتقالات قدری عقب‌تر از دیگر تیم‌ها فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کردند.

 فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا از ۶ شهریور امسال آغاز و تا ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی تمام تیم‌ ها می‌توانند نسبت به جابجایی بازیکنان اقدام کنند.

آخرین جابه جایی و نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان برای حضور هر چه توانمندتر در رقابت های فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است.

فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از سایر تیم ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرد و در ادامه تمرینات آماده سازی خود را در تهران دنبال کرد و قرار است ادامه تمرینات سرخپوشان اهوازی در اصفهان و کرج برگزار شود. این نماینده خوزستان در فصل نقل و انتقالات قدری کندتر از فصل گذشته شروع به جذب بازیکنان مدنظر خود کرده است.

تیم فولاد فصل گذشته بازیکنانی همچون شهاب گردان، محمد آبشک، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌ نژاد، وحید نامداری، عباس بوعذار، روح‌ ا... سیف‌ اللهی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، امیرحسین باقرپور و هیثم هاشمی‌ زاده را به خدمت گرفت، فولادی ها برای فصل پیش رو تاکنون بازیکنانی همچون شروین بزرگ، حسین ابراهیمی، احمد گوهری، سیدمهران موسوی و سینا شاه عباسی را جذب کرده اند و این موضوع نگرانی هواداران را به همراه داشته است.

تیم فولاد خوزستان در ۲ دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون ۲ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است. فولادی ها فصل گذشته با درخشش بازیکنان و تدابیر کادر فنی در نهایت موفق به کسب سهمیه آسیایی شدند و حالا این تیم باید در سه جبهه با دیگر حریفان مبارزه کند.

هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتوانند در جام باشگاه های آسیا بازی های خوبی به نمایش گذاشته و در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی موفق به کسب یک جام شوند.

صنعت نفت آبادان

تیم نفت آبادان که فصل گذشته عنوان هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و از نظر هواداران متعصب این تیم نتیجه به نسبت خوبی کسب کرد، در این فصل قدری دیر دست به کار شدند و در انتخاب سرمربی با وسواس خاصی حرکت کرد تا اینکه هدایت تیم به سیدسیروس پورموسوی واگذار شد.

عملکرد برزیلی های ایران در فصل گذشته به ویژه در نیم فصل اول نشان داد که می توانند در لیگ بیستم جایگاه بهتری در جدول کسب کنند. تیم نفت آبادان فصل گذشته بازیکنانی همچون ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عیسی آل‌کثیر، مهدی مومنی، مهدی حنفی ساوجبلاغ، امید حامدی، محمود مطلق‌زاده و علی ستاوی را به خدمت گرفت اما برای فصل جدید تاکنون بازیکنانی همچون حکیم نصاری و علی عبدالله زاده را جذب کرده اند.

تیم های نفت آبادان و مسجدسلیمان در این فصل بازیکنان بسیاری را از دست دادند و این موضوع مشکلات این تیم ها را دوچندان کرده است. نتایج درخشان تیم های نفتی در فصل گذشته موجب شده تا سطح انتظارات از این ۲ تیم بالاتر رود و این امر کار پورموسوی و حسینی که به تازگی هدایت نفت آبادان و مسجدسلیمان را برعهده گرفتند، را سخت تر می کند. 

نفت مسجدسلیمان

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته بر خلاف دوره های قبل که تا هفته های انتهایی لیگ تکلیفش مشخص نبود، بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشت  تا اینکه با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

زاگرس نشینان در فصل جدید بازیکنانی همچون کورش ملکی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، عماد میرجوان، میثم نقی‌ زاده، احمد جبوری، مهدی رستمی، مجید عیدی، سعید کریمی، مهدی طهماسبی، محمد ابراهیمی، سجاد جعفری و حسین ابراهیمی را جذب کردند اما برای فصل پیش رو عملکرد ضعیفی داشته و تاکنون بازیکنانی همچون نیما انتظاری، فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی و آرمان اکوان را به خدمت گرفته اند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اکنون در تهران اردو زده و زیر نظر سیدمجتبی حسینی تمریناتش را دنبال می کند. هنوز مشکلات مالی این تیم پابرجاست و همین امر موجب شده تا زاگرس نشینان در جذب بازیکن عملکرد ضعیفی داشته باشند.

سه تیم فولاد، نفت آبادان و مسجدسلیمان در رقابت های فصل گذشته با کسب ۵۱، ۴۱ و ۳۸ امتیاز به ترتیب در مکان های سوم، هفتم و هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار