تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۰۷۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین واحد تولیدی فیلترهای پیشرفته تصفیه آب خوزستان بهره برداری شد
  نخستین واحد تولیدی فیلترهای پیشرفته دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و صنعتی خوزستان روز چهارشنبه در شهرک صنعتی شماره سه اهواز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه آیین بهره برداری از این واحد تولیدی به خبرنگار ایرنا گفت: واحد تولیدی روانکاران زاگرس ایرانیان تولید کننده انواع فیلتر مایعات دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و صنعتی برای نخستین بار در خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه این شرکت برای هفت نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است، بیان کرد: این شرکت تولیدی در راستای رونق تولید و بهبود کیفیت آب اشامیدنی مردم خوزستان و جنوب کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: دستگاه تصفیه خانگی در ۶ مرحله فرآیند تصفیه را انجام می‌دهد و ۶ فیلتر در این دستگاه استفاده می‌شود.

محمدیان با اشاره به وارد کردن دستگاه‌های مورد نیاز از خارج برای راه اندازی این شرکت گفت: رایزنی با ۲ دانشگاه در تهران و اهواز انجام شد تا با همکاری آزمایشگاه‌های این دانشگاه‌ها آزمایش‌های لازم برای تغییرات و نوآوری این فیلترها و افزایش هرچه بیشتر کیفیت آب تصفیه شده را انجام دهند.

وی تولید این فیلترها را در کاهش قیمت دستگاه‌های تصفیه آب در استان تاثیرگذار دانست و افزود: این نخستین بار است که در استان این فیلترهای تصفیه آب تولید می‌شود که چند برابر فیلترهای دستگاه‌های تصفیه فعلی سختی آب را کاهش داده و آب با کیفیت بهتری تحویل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان با بیان اینکه این فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب در بخش صنعت نیز کاربری دارند، گفت: این فیلترهای پیشرفته تصفیه آب در بیمارستان‌ها و شرکت‌های بزرگ استان از جمله شرکت نفت که نیاز به آب با کیفیت بسیار بالا دارند، قابل استفاده است.

به دلیل سختی بالا و بی‌کیفیت بودن آب در اغلب مناطق خوزستان از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌شود.

پیش از این، انجمن حمایت از مصرف کنندگان از سازمان صمت استان درخواست افزوده کردن دستگاه‌های تصفیه آب به لیست کالاهای ضروری را داشت تا وزارت صمت برای مردم خوزستان تعرفه‌ای برای خرید این دستگاه در نظر بگیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار