تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۰۷۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان نیروگاه سیکل گازی آبادان خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند
  بیش از ۷۰ نفر از کارکنان بخش‌های مختلف نیروگاه سیکل ترکیبی گازی آبادان روز چهارشنبه با حضور مقابل ورودی نیروگاه خواستار رسیدگی به مطالبات حقوقی و وضعیت شغلی خود شدند.

 کارکنان نیروگاه گازی سیکل ترکیبی آبادان نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سنواتی و پاداش عیدی سال ۹۸، اعمال نشدن تغییر وضعیت شغلی در فیش حقوقی و مشخص نبودن وضعیت صندوق قرض الحسنه نیروگاه اعتراض و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

کارکنان معترض به خبرنگار ایرنا گفتند: برخی از کارکنان شرکت نیروگاه گازی از اسفندماه سال گذشته تاکنون سنوات خود را دریافت نکرده‌اند این در حالی است که پیمانکار هر روز وعده پرداخت آن را می‌دهد.

آنها افزودند: برخی از کارکنان نیز بیش از سه سال سنوات خود را دریافت نکرده‌اند و بارها برای دریافت مطالبات خود به مدیرعامل نیروگاه و حتی فرمانداری ویژه آبادان مراجعه کرده‌اند ولی به نتیجه نرسیده‌اند.

این کارکنان معترض اظهارداشتند: ۴۵ روز از پرداخت آخرین حقوق کارکنان می‌گذرد و پیمانکار به دلایل نامعلوم پرداخت حقوق را به عقب می‌اندازد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰۰ نفر از کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی گازی آبادان که زیرمجموعه شرکت پیمانکاری هستند مطالباتی دارند که در این خصوص اقدامات مناسبی برای برطرف کردن مشکل آنها صورت گرفته است.

بیژن ربیعی افزود: ۴۵ درصد از مطالبات کارکنان نیروگاه تا ۲۴ ساعت آینده توسط پیمانکار به حساب آنها پرداخت و ۵۵ درصد باقی مانده نیز در کمترین زمان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: حقوق معوقه آنها نیز به حساب پیمانکار واریز شده ولی حساب این پیمانکار به دلیل بدهی مالیاتی به بیمه تامین اجتماعی مسدود است ولی تا ۷۲ ساعت آینده این حقوق به حساب کارکنان پرداخت خواهد شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۸۱۵ مگاوات است که شامل چهار واحد گازی ۱۲۳٫۴ مگاواتی مدل FREM ۹۰۰۰ ۲۵۱-۲ ساخت توگا و ۲ واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار