تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۰۷۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز لیگ دو و میدانی باشگاه‌های خوزستان از ۹ مهر
  اولین مرحله لیگ دو و میدانی باشگاه‌های خوزستان در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی خوزستان  اظهارکرد: این رقابت‌ها در بخش‌های پسران و دختران به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۹ مهرماه و جمعه ۱۱ مهرماه به میزبانی اهواز در ۱۶ ماده به انجام می‌رسید.

وی بیان کرد: امسال برای دومین سال متوالی لیگ نخل طلایی در رده سنی پایه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، کسب سهمیه در تیم‌ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ است.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: دو و میدانی خوزستان اولویت برنامه‌های خود را به جذب و حفظ استعدادهای این رشته اختصاص داده و تا کنون نیز در بیشتر شهرستان‌ها شاهد ورود قشر نوجوان به این رشته هستیم.

وی افزود: با مشقت در حال نگهداری و حفظ سلامت درخت دو و میدانی خوزستان هستیم، رشته‌ای که با سایر رشته‌ها متفاوت و ممکن است چند سال اول نتایج کمرنگ‌تر دیده شود ولی قطعا با تداوم فعالیت در هیات استان و شهرستان‌ها این درخت به ثمردهی خواهد رسید و سالیان طولانی نیز می‌توان از ثمره ورودی‌های امروز در بخش قهرمانی، مربیگری و داوری استفاده کرد.

پویا تاکید کرد: درب پیست‌های دوومیدانی خوزستان برای ورود بخش خصوصی باز است و این هیات با تمام امکانات و بستر رسانه‌ای موجود نیز قادر به همکاری با بخش خصوصی برای ارتقای جایگاه دو و میدانی استان در لیگ‌های استانی و کشوری است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار