تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۹۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملاقات اضطراری فرمانده مرزبانی ناجا با کلانتر مرز العماره عراق
 فرمانده مرزبانی ناجا در پی شهادت دو تن از مرزبانان خوزستان با کلانتر مرز العماره کشور عراق دیدار کرد و خواستار شناسایی عاملان این جنایت شد.

 سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت دو تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان با سرتیپ طارق اللعیبی - کلانتر مرز العماره عراق - دیدار کرد و خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عاملان شهادت مرزبانان خوزستانی شد.

وی در این دیدار گفت: شب گذشته گروه های معاند و مسلح از سوی کشورعراق قصد ورود به کشور ایران را داشته اند که همکاران ما با آنان درگیر شدند و دو تن از بهترین نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گودرزی تصریح کرد: ما به لحاظ حرمت کشور دوست و برادر عراق ، قصد ادامه سرکوب آنان را نداشتیم و انتظاری داریم  اجازه ندهند این گروه های مسلح وارد خاک ما شوند و اقدامات تروریستی انجام دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: عاملان این جنایت می بایست هرچه سریعتر شناسایی و دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند و با توجه به شرایط موجود و تهدیدات پیش رو، حراست از مرز و ایجاد گشت های مشترک در راستای مبارزه بی امان با معاندان، اشرار مسلح و قاچاقچیان می بایست در دستور کار قرار بگیرد.

عاملان شهادت مرزبانان را به سزای اعمالشان خواهیم رساند

سرتیپ طارق اللعیبی - کلانتر مرز العماره جمهوری عراق - با تاکید بر همکاری های مشترک مرزبانان دو کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان خوزستان، گفت: ما عاملان این جنایت را مورد تعقیب قرار خواهیم داد و به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان اظهارکرد: در صدد هستیم چند شناور برای گشت مشترک در هور مستقر کنیم تا هرچه زودتر با اشرار و قاچاقچیان مسلح برخورد شود. همکاری دو طرفه به صورت مستمر پا برجا هست و ان شاءالله روح این شهیدان قرین رحمت الهی باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار