تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۰۶۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی پوش پارادوومیدانی کشور:
برای کسب طلای پاراالمپیک انگیزه بسیاری دارم
 ملی‌پوش پارا دوومیدانی کشورمان گفت: برای کسب مدال طلای پاراالمپیک انگیزه بسیاری دارم و تلاش می کنم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

امان الله پاپی که سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۱ را کسب کرده روز دوشنبه  اظهار داشت: بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی تمرین را به صورت انفرادی انجام می‌دهم اگرچه به تنهایی تمرین کردن، بسیار سخت است چون با شرایط جسمانی که دارم، جابه جایی نیزه برایم مشکل است ولی به هر حال برای حفظ آمادگی جسمانی‌ و دور نشدن از شرایط مسابقات، تمرین را مرتب و به صورت روزانه انجام می‌دهم.

وی عنوان کرد: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هنوز مجوزی برای آغاز اردی تیم ملی نداده است در حالی که سایر کشورهای حریف تمرینات گروهی را شروع کرده‌اند.

ملی پوش خوزستانی و قهرمان پارادوومیدانی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی دارد گفت: مهمترین دغدغه ام مسائل مالی است. با توجه به اینکه سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۱ را کسب کردم انتظار دارم حمایت بیشتری صورت گیرد تا با آرامش بهتری کار کنم هر چند تمام تلاشم را می‌کنم تا خوش رنگ ترین مدال را به دست آورم.

وی با بیان اینکه در مدت یک ماه اخیر تمرین را در خرم آباد زیر نظر  مربی تیم ملی دنبال می کنم گفت: با هزینه شخصی به خرم آباد آمدم و هتل گرفتم و تاکنون یک‌صد میلیون ریال هزینه کردم.

پاپی ادامه داد: سال گذشته با پول خودم یک نیزه به مبلغ یکصد میلیون ریال خریدم همچنین چند روز پیش مجددا یک نیزه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال خریدم در حالی که فدراسیون  هیچ کمکی به من نکرد.

وی گفت: در زمانی که تمرینات تیم ملی تعطیل است نه سراغی از ما گرفتند و نه کاری برایم کردند و خودم به تنهایی تمرین را دنبال می کنم. روی هم رفته تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتم و رکوردهای خوبی به ثبت رساندم.

به گزارش ایرنا نهم و دهم مهرماه مسابقات کشوری پارا دوومیدانی کشور (رکوردگیری تیم ملی) با حضور برترین ورشکاران کشور در تهران برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار